Als Apple een iPhone-applicatie als Featured of Hot presenteert in de App Store, heeft dat grote gevolgen voor de verkoopcijfers. Maar het effect is van korte duur.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Peter
Alle reclame heeft toch maar een kort durend effect? Zolang de reclame duurt, houd het succes aan. Ik IND overigens wel dat zo’n ‘korte duur’ wel succesvol is: de verkopen zijn toch (tidelijk) enorm gestegen? Dan mag je als ontwikkelaar in je handjes knijpen. Zonder er zelf nog iets coor te doen de kassa meer laten rinkelen.
Ik had ook nog nooit van deze app gehoord, en vooral mensen die geen blogs zoals deze lezen, weten vaak niet wat er allemaal te koop is. Ik denk dat wil je echt goed verkopen, dan moet je
die mensen bereiken buiten iTunes store en blogs over iPhone applicaties om zien te bereiken
Alle reclame heeft toch maar een kort durend effect? Zolang de reclame duurt, houd het succes aan. Ik IND overigens wel dat zo’n ‘korte duur’ wel succesvol is: de verkopen zijn toch (tidelijk) enorm gestegen? Dan mag je als ontwikkelaar in je handjes knijpen. Zonder er zelf nog iets coor te doen de kassa meer laten rinkelen.
Ik had ook nog nooit van deze app gehoord, en vooral mensen die geen blogs zoals deze lezen, weten vaak niet wat er allemaal te koop is. Ik denk dat wil je echt goed verkopen, dan moet je
die mensen bereiken buiten iTunes store en blogs over iPhone applicaties om zien te bereiken
@Peter: ja idd en ondertussen maak je toch maar mooi een fortuin…
Dat zal wel aardig verdiend hebben voor die gasten.
Nogal logisch…