Reacties voor: Apple’s tweestapsverificatie beschermt iCloud-backups niet
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
🙁 Als dit in NL ook wordt ingevoerd dan ben ik er niet blij mee…ik weet namelijk de antwoorden niet meer…
Ga naar hier. Kies Wachtwoord en beveiliging
En dan? Ik moet als nog antwoorden geven op de vragen die worden gesteld…en ik weet het echt niet meer. Echt slecht van mij.. 😉
@Michel: kies daar :
Stuur beveiligingsinfo voor opnieuw instellen naar ……
Tja.. beetje kip en ei verhaal dit.. als je iPhone stuk gaat en je krijgt een nieuwe vervangende iPhone hoe moet je dan anders je iCloud backup er op terug zetten? Instellen als nieuwe iPhone, autoriseren, backup terug zetten? dat lijkt me een beetje omslagtig…
@Werner: Ik kan alleen maar 2 vragen beantwoorden en zie geen optie: Stuur beveiligingsinfo voor opnieuw instellen naar ……
Codes komen toch via het “Find my iPhone” “protocol” binnen op je vertrouwde apparaten? (SMS is slechts een alternatief?). Dat deel werkt bij mij gewoon voor mijn NL Apple ID (geactiveerd toen iPhoneclub er over berichtte).
Ik merk wel dat ik de accounts van familieleden nog steeds niet van deze extra beveiliging kan voorzien.
@Michel: Ik krijg “Stuur beveiligingsinfo…” Misschien dat jij eerst moet antwoorden en zijn ze verkeerd zal je misschien deze optie wel krijgen.
@Michel: De optie voor versturen naar een e-mail adres is alleen aanwezig indien er een ‘rescue’ e-mail adres is ingesteld. U kunt contact opnemen met AppleCare (0900 7777 703). Het account security team kan, mits ze u kunnen verifiëren, de beveiligingsvragen opnieuw instellen.
@Gottlieb: Geprobeerd, helaas geen optie: Stuur beveiligingsinfo..Ik ga Apple wel bellen. Thanks!
@Werner @Gottlieb Allebei dank.