Reacties voor: AT&T krijgt twee nieuwe aanklachten voor matige 3G-ontvangst
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Ik denk echt dat er met de 3G niet veel aan de hand is.
Vorige week heb ik mij T-Mobile 3G mogen terugsturen na heel veel ellende met GSM/UMTS ontvangst. Daarna heb ik een Belgische 3G gekocht en een Vodafone SIM erin en alle problemen zijn voorbij. Ook op de meeste plaatsen volle bak 3G.
En waarom zijn dit gekken?
Gewoon omdat we het in Nederland niet gewend zijn,om voor ons recht op te komen,of is de auteur van dit stukje rabiaat anti-Amerika?
Wie krijgt er het zelfde idee als mij… 😛
De problemen in NL zijn denk ik zoals eerder al gezegd, het probleem van T-Mobile. Het valt mij echter wel op, dat ik sinds de 2.1 firmware veel langer met de batterij doe, en de ontvangst ook veel beter is geworden. De huidige problemen zijn volgens mij echt T-Mobile problemen.
Waarom zijn dit gekken?
Dat wij hier in Nederland als makke lammetjes alles maar slikken is veel erger. Daar neemt de burger nog eens initiatief. Wij hier in Nederland zeuren en schreeuwen altijd wel maar niemand doet wat. Wij zijn huilers, Amerikanen zijn vechters. Doe mij het laatste maar.
@ Rob
Come on Rob! You’re our Dutch American, You begin, we follow and we will help! 😀
Ja, de meeste Pietjes Pollenknor leveren hun T-mob kontraktje snel in, en dan denkt T-mobile prima zo, voor jullie 3 anderen.
@Marco
Touché :p
Maar ik zeg toch ook wij. Ik heb daar ook geen zin in. Daarbij heb ik erg weinig klachten. Iig niks zo ernstig dat ik drastische maatregelen moet nemen.
We nemen veelal voor lief dat we links en rechts worden besodemieterd, uitgemolken en als vee een half uur in de wacht staan om een n00b te mogen spreken. Moeilijk om toch te blijven knokken, we willen niet de zeikerd zijn.