AT&T is gestopt met de reclameslogan ‘Fewest Dropped Calls’ (‘Minste aantal verbroken gesprekken’). Uit een onderzoek van het Better Business Bureau blijkt dat de bewering niet eens klopte. Concurrent Sprint was met AT&T al verwikkeld in een juridische strijd over de juistheid van de slogan. Er komt nu een nieuwe slogan.
De bewering ‘Fewest dropped calls’ bleek niet waar te zijn: het was gebaseerd op een klein onderdeel uit een veel groter Telephia-rapport. Over het algemeen zegt het rapport dat AT&T Wireless niet het meest betrouwbare netwerk heeft in steden als New York, Chicago, Houston en Los Angeles. Uit onderzoeken van Consumer Reports en JD Power blijken soortgelijke resultaten. Daarin staat AT&T/Cingular zelfs onderaan in de ranglijsten voor betrouwbaarheid en klanttevredenheid.
En hoe luidt die nieuwe slogan dan? ‘More bars in more places’ oftewel: ‘Meer streepjes op meer plekken’.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 1 reacties