Nieuwe Beats Solo3-reclame benadrukt gebruiksduur van 40 uur
‘Tot wel 40 uur batterijduur!’, ‘Prijswinnend geluid!’, ‘Knopjes op je oor!’. Dat zijn drie voordelen die Apple in de nieuwste Beats-reclame onder de aandacht probeert te brengen. Het gaat erom dat je de Beats Solo3 Wireless in huis haalt, de eerste hoofdtelefoons die voorzien zijn van Apple’s W1-chip. Daarmee kun je moeiteloos koppelen met je Apple-apparaten en wisselen tussen iPhone, iPad en Mac.
Beats Solo3 Wireless
Met een batterijduur van 40 uur gaan deze Beats veel langer mee dan de AirPods, waar we nog een paar weken op zullen moeten wachten en die je veel makkelijker kwijtraakt. Over die batterijduur zal weinig gediscussieerd worden, maar over dat ‘prijswinnende geluid’ zal neit iedereen het eens zijn. Beats krijgen vaak kritiek van audiofielen, terwijl andere vinden dat ze geweldig klinken. Dat is een discussie waar we nooit uit zullen komen.
https://www.youtube.com/watch?v=RqtRcDOZSYM
Zie je het wel zitten, dan heb je hebt keuze uit 8 kleuren, waaronder de nieuwe Ultra Violet-kleur en de speciale Product(RED)-editie waarmee je AIDS-onderzoek steunt. Ze kosten allemaal €299,99 per stuk. Daarnaast heb je de mogelijkheid om de PowerBeats 3 te kopen die €199,99 kosten en al verkrijgbaar zijn. Later komen nog de goedkopere BeatsX oordopjes (€149,95) op de markt, ook voorzien van W1-chip.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Het laatste nieuws over Apple van iCulture
- Op welke Apple-events kun je in 2025 rekenen? Dit zijn onze verwachtingen (14-01)
- iCulture peilt: naar welke nieuwe Apple-producten van 2025 ben jij het meest benieuwd? (10-01)
- Apple betaalt in rechtszaak, maar benadrukt: bij Siri draait alles om privacy (09-01)
- Vanaf 3 februari kun je weer meedoen aan Apple's Swift Student Challenge (08-01)
- Apple's verlengde retourtermijn voor de feestdagen is bijna voorbij (07-01)
Reacties: 6 reacties