Nieuwe Beats Solo3-reclame benadrukt gebruiksduur van 40 uur

Apple heeft een nieuwe reclamespot voor de Beats Solo3 uitgebracht, waarin de lange batterijduur en de knopjes op het oor worden bejubeld.

‘Tot wel 40 uur batterijduur!’, ‘Prijswinnend geluid!’, ‘Knopjes op je oor!’. Dat zijn drie voordelen die Apple in de nieuwste Beats-reclame onder de aandacht probeert te brengen. Het gaat erom dat je de Beats Solo3 Wireless in huis haalt, de eerste hoofdtelefoons die voorzien zijn van Apple’s W1-chip. Daarmee kun je moeiteloos koppelen met je Apple-apparaten en wisselen tussen iPhone, iPad en Mac.


Beats-reclame: 40 uur batterijduur

Beats Solo3 Wireless

Met een batterijduur van 40 uur gaan deze Beats veel langer mee dan de AirPods, waar we nog een paar weken op zullen moeten wachten en die je veel makkelijker kwijtraakt. Over die batterijduur zal weinig gediscussieerd worden, maar over dat ‘prijswinnende geluid’ zal neit iedereen het eens zijn. Beats krijgen vaak kritiek van audiofielen, terwijl andere vinden dat ze geweldig klinken. Dat is een discussie waar we nooit uit zullen komen.

https://www.youtube.com/watch?v=RqtRcDOZSYM

Zie je het wel zitten, dan heb je hebt keuze uit 8 kleuren, waaronder de nieuwe Ultra Violet-kleur en de speciale Product(RED)-editie waarmee je AIDS-onderzoek steunt. Ze kosten allemaal €299,99 per stuk. Daarnaast heb je de mogelijkheid om de PowerBeats 3 te kopen die €199,99 kosten en al verkrijgbaar zijn. Later komen nog de goedkopere BeatsX oordopjes (€149,95) op de markt, ook voorzien van W1-chip.

Reacties: 6 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.