Archief voor 'Apple'

iCulture.nl afbeelding met logo

Nieuwe Apple Park-dronevideo toont regenboogpodium

Misschien heb je het al gehoord of gezien: er staat een gigantische regenboog op de binnenplaats van Apple Park, Apple's hoofdkwartier. Nu is er een nieuwe dronevideo waarmee je het wat beter kunt bekijken.

iCulture.nl afbeelding met logo

Kritiek: 'Apple Stores minder klantvriendelijk geworden'

Apple Stores zouden onder leiding van topvrouw Angela Ahrendts te veel zijn veranderd in luxe showrooms, in plaats van winkels waar je naartoe gaat om iets te kopen of om geholpen te worden met je probleem. Dat beweert Bloomberg op basis van een serie interviews met winkelpersoneel.

iCulture.nl afbeelding met logo

Tim Cook belooft uitbreiding van Schermtijd

Tim Cook heeft in een tv-interview beloofd dat er nog meer functies komen om je schermtijd onder controle te houden. Daarnaast sprak hij over privacy, overmatig gebruik van smartphones en hoe we onze kinderen beter kunnen beschermen.

iCulture.nl afbeelding met logo

Apple betaalt Qualcomm 4,5 miljard dollar in schikking

Qualcomm zal tussen de 4,5 en 4,7 miljard dollar van Apple ontvangen door de schikking die beide bedrijven hebben getroffen. Tijdens de afgelopen kwartaalcijfers wilde Apple geen details geven over de deal, maar het bedrag is nu toch uitgelekt via Qualcomm.

iCulture.nl afbeelding met logo

Officieel: Apple Pay komt naar Nederland!

Jippie, het is zover: Apple Pay komt naar Nederland! Het is nu eindelijk bevestigd dat de betaaldienst de overstap maakt naar Nederland. Lees hier alle details!

iCulture.nl afbeelding met logo

Apple's privacyboodschap wekt geen vertrouwen bij consumenten

Heb jij er vertrouwen in dat Apple netjes met je persoonlijke data omgaat? Dan behoor je tot een minderheid, want uit een onderzoek naar het vertrouwen dat consumenten hebben in techbedrijven blijkt dat Apple niet eens zo goed scoort.

iCulture.nl afbeelding met logo

Apple legt uit waarom Schermtijd-apps moesten verdwijnen

Apple heeft meer opheldering gegeven over de argumenten waarom het bedrijf bepaalde Schermtijd-apps uit de App Store heeft verwijderd. Marketingbaas Phil Schiller zegt dat de apps misbruik maakten van de enterprise-tools van Apple.