iPhone-gebruikers kunnen op My T-Mobile hun belstatus controleren, al is er op dit moment niet veel te zien: er is een storing. Op de iPhone is helemaal niets te zien, want de website werkt met Flash.
de t-mobile site is altijd al een drama geweest. op de pc, op de mac, in firefox, IE en safari. sinds kort werkt het redelijk, maar wel heel traag. het verbaasd me nu ook weer niets dat ze weer lopen te klungelen.
ikkieman
Ik vind het vervelend dat ze niet met leuke dingen voor de iPhone komen. Je kan je telefoon nu wel instellen, maar verder doen ze er geen RUK mee. Voor m’n broertje’s samsung (hij is 13. give the kid a break) zijn er nog leuke dingetjes beschikbaar zoals beltoontjes. Ik zit ook te wachten tot het eindelijk fatsoenlijk ondersteund wordt i.p.v. via dingen als nakko.
Het spijt me mensen, maar ik ben het hier dus niet mee eens. Voor de storingen bij My T-mobile heb ik regelmatig mijn belstatus kunnen bekijken op mijn iPhone. Dat hij in dat flash gedeelte geen minuten weergeeft heeft te maken met de storing, en niet met de iPhone. Probeer het maar eens op een desktop, dan krijg je zeker weten hetzelfde beeld.
Ik loop tegen dit probleem aan sinds ik de iPhone heb (15/7) al een x gebeld naar T-mobile naar de klantenservice maar kan helaas niets voor mij (e.a.) betekenen, de man bij de klantenservice erkende het probleem en was zeer vriendelijk!
Hij vroeg mij om de belminuten zelf bij te houden, zodat je er niet onnodig overheen gaat en vanaf 16/7 krijg ik nieuw sms/bel tegoed, dus ik ga het dan gewoon zelf bij houden.
Ik vind het zelf wel een beetje vervelend maar het is niet anders, dus ik ga er zelf niet moeilijk over doen en hoop gewoon net als iedereen dat er snel een oplossing komt.
Offtopic: mijn 3G verbinding in Utrecht is echt heel goed en valt nooit uit. Veel hebben dit probleem wel dus ik hoop dat er ook voor andere snel een oplossing komt.
Groetjes red..
sander k
Wat een ongelooflijke prutsers toch bij T-Mobile. Ik ben echter wel blij met mijn ‘agenda’-applicatie op mijn iPhone. Daarin kan je heel handig op het juiste moment ‘T-Mobile abbo opheffen’ plaatsen.
Ironis
Belstatus kun je wel zien met de iPhone:
Als je bij bovenstaand belstatus schermpje doorklikt, op de homepagina van my T-Mobile, krijg je dedicated belstatuspagina te zien die geen flash gebruikt. Hier zou de belstatus wel in te zien moeten zijn.
Deze werkt echter ook niet bij mij. Ik zie alleen 25 resterende SMSjes van mijn oude abo, en extra gemaakte kosten voor servicenummers / smsen buitenland, maar verder helemaal niets. Ik heb hier over gebeld met de klantenservice, en er is een aantekening gemaakt. Volgens de medewerker is het niet goed in de systemen doorgekomen. Afwachten tot ze me bellen.
Bob
En als ze nu eens na weken eindelijk mijn visual voicemail fixen,..
Petrake
Bij mij was het ook vanaf 15-07 ineens allemaal op 0 ingesteld. Alleen SMSjes kan men wonder boven wonder goed bijhouden. Ik wil niet meteen zeggen dat het prutsers zijn, maar het valt me wel op dat je heel lang niet kan bijhouden wat de status is. Het lijkt wel alsof men bewust hier lang over doet. Mij vriend heeft nog een Vodafone abonnement, en die kan ook al maanden niet de juiste status krijgen.
Wat ik ook niet begrijp is dat ze geen makkelijkere manier hebben om deze informatie op te vragen. Een mobiele website zou wel handig zijn, zodat je niet de hele tijd moet vergroten enzo.. Maar ja … de iPhone blijft kei mooi!
sredlums
Tja,
dit verbaast me niets.
Heb ooit zelf een blauwe maandag bij de klantenservice van T-Mobile gewerkt, en veel zaken waren echt slecht geregeld.
Zo werkten we met een soort interne versie van de website om alle informatie op te zoeken, alleen werd ook daarbij een groot gedeelte van je schermruimte gebruikt voor een flinke balk met van die nutteloze foto’s en bewegende beelden. Wie zit daar nou op te wachten op ‘t werk? Dan wil ik zo veel mogelijk ‘screen-estate’, i.p.v. onnodig veel scrollen omdat er van die wervende zooi op het scherm staat…
Daarnaast was de logica bij het opzoeken vaak ver te zoeken; moest je de SMS-instellingen van een bepaald toestel hebben, dan ging je eerst naar dat toestel op zoek, en keek vervolgens via een hoop stapen bij de eigenschappen daarvan, en kwam dan uiteindelijk bij de instellingen uit.
Moest je nou de MMS-instellingen hebben, dan ging je eerst naar e-mail en MMS-instellingen, en dan zocht je het juiste toestel, en kwam dan -uiteindelijk- bij de instellingen uit…
Dan denk ik: kies óf één methode, of maak beide manieren voor beide gegevens mogelijk. Of, nog beter, bouw een fatsoenlijke zoekfunktie in, waarbij je gewoon ‘sms Nokia N73’ intoetst, en meteen de juiste pagina aan kunt klikken.
dit was met heel veel zaken zo. je moest dus constant nadenken hoe je ook al weer precies bij de gegevens uit moest komen,en als je de verkeerde methode koos kon je aan het eind weer opnieuw beginnen…
Dat dit zo is kan gebeuren, zo’n situatie kan ontstaan als de ontwikkelingen snel gaan, maar ik kreeg niemand daar uitgelegd dat dit nou niet echt een handig systeem was, iedereen vond het wel best zo. Maar wel klagen dat de gesprekken te lang duren en de antwoorden vaak fout zijn…
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar dat zal ik niet doen :-/
Peter
Ja,
Ook handig is dat de locaties van de HOTSPOTS in MAP24 is vastgelegd.
Deze werkt echter ook niet op je iPhone…
Handig… onderweg… 🙁
Ron
Jammer dat je niet je kleur en capaciteit van je iphone kunt selecteren…
haagsegoof
je kan ook bellen naar 1202 maar daar zeggen ze dat me belminuten op zij. Terwijl ik er nog 200 had voor de storing en niet gebeld heb verder
Melle
@Peter:
Aangezien we ook de KPN hotspots kunnen gebruiken, kan je wel deze pagina gebruiken op je iPhone: https://apps.hotspotsvankpn.com/locationfinder/
De pagina is wellicht niet zo heel handig, maar je kan wel zoeken en in de kaart scrollen…
Edit: Ik dacht dat de t-mobile hotspots daar ook in stonden, maar had dus verkeerd gekeken…
karel_appel
He Bob voor je voicemail gewoon even vragen of ze deze willen resetten, dan doet alles het weer. Bij mij binnen 10 minuten.
jw
Ik kan me niet eens aanmelden voor my t-mobile.
ik heb 11 juli de iphone gekocht met 30 per maand abbo.
De site zegt nog steeds dat mijn nummer of geblokkeerd is of niet bekend is in systeem.
T-mobile stuurt geen mail terug. hun zo genoemde iphoneblog ook niet.
Daaf
jah ik had eerst helemaal niet door dat ik door mijn 500 bel min. heen was
maar ik zag mijn overige kosten omhoog gaan
dus had ik eventjes geluk dat me dat opviel
maarjah ik kan nu dus op geen enkele manier mijn belstatus checken ?
–edit–
Nu snap ik er helemaal niks meer van
ik heb nog 784 resterende smsjes
dus ik neem aan dat ik weer een nieuwe maand heb
maar mijn overige kosten staan op €13.94
Als ik een nieuwe maand heb moet dat toch weer op €0
staan toch ?
Mark
Hey,
Ik heb me zojuist aangemeld voor My T-Mo ile. Ik heb sinds 09/08 mijn iPhone en ik ben 12/08 op vakantie gegaan naar Frankrijk. Ik heb in Frankrijk de hele tijd mn iPhone op vliegtuigmodus laten staan om kosten te vermijden, alleen af en toe vliegtuigmodus uit om smsjes te checken. Daarnaast heb ik nog verbinding gemaakt met geatia WiFi netwerken. Toen ik thuis kwam en op My T-Mobile keek naar mn status schrok ik meteen. Smsjes klopte precies, belminuten kon ik nergens vinden en er stond wel overige kosten van €8,53
En dat terwijl ik eigenlijk geen kosten heb gemaakt. Heeft hier iemand een idee wat er aan de hand is? Heeft dit wat te maken met de storing met de belmunuten? Of moet je misschien betalen om verbinding te maken met gratis WiFi netwerken?
Mark
PS: Als ik met 1202 bel, zeggen ze dat ik door minuten heen ben, maar ik heb nog niet gebeld :S Ik hoop dat ik al mn minuten nog heb en dat die extra kosten alleen zijn omdat ik in het buitenland ben geweest…
Precies wat ik in de comments op hun blogpost ook al aangaf! Maak gewoon een aangepaste iphone versie, hoe moeilijk kan het zijn…?
ook http://www.t-mobile.nl/iphone is down krijg een of andere foutmelding….
de t-mobile site is altijd al een drama geweest. op de pc, op de mac, in firefox, IE en safari. sinds kort werkt het redelijk, maar wel heel traag. het verbaasd me nu ook weer niets dat ze weer lopen te klungelen.
Ik vind het vervelend dat ze niet met leuke dingen voor de iPhone komen. Je kan je telefoon nu wel instellen, maar verder doen ze er geen RUK mee. Voor m’n broertje’s samsung (hij is 13. give the kid a break) zijn er nog leuke dingetjes beschikbaar zoals beltoontjes. Ik zit ook te wachten tot het eindelijk fatsoenlijk ondersteund wordt i.p.v. via dingen als nakko.
@ikkieman:
Het spijt me mensen, maar ik ben het hier dus niet mee eens. Voor de storingen bij My T-mobile heb ik regelmatig mijn belstatus kunnen bekijken op mijn iPhone. Dat hij in dat flash gedeelte geen minuten weergeeft heeft te maken met de storing, en niet met de iPhone. Probeer het maar eens op een desktop, dan krijg je zeker weten hetzelfde beeld.
Ik loop tegen dit probleem aan sinds ik de iPhone heb (15/7) al een x gebeld naar T-mobile naar de klantenservice maar kan helaas niets voor mij (e.a.) betekenen, de man bij de klantenservice erkende het probleem en was zeer vriendelijk!
Hij vroeg mij om de belminuten zelf bij te houden, zodat je er niet onnodig overheen gaat en vanaf 16/7 krijg ik nieuw sms/bel tegoed, dus ik ga het dan gewoon zelf bij houden.
Ik vind het zelf wel een beetje vervelend maar het is niet anders, dus ik ga er zelf niet moeilijk over doen en hoop gewoon net als iedereen dat er snel een oplossing komt.
Offtopic: mijn 3G verbinding in Utrecht is echt heel goed en valt nooit uit. Veel hebben dit probleem wel dus ik hoop dat er ook voor andere snel een oplossing komt.
Groetjes red..
Wat een ongelooflijke prutsers toch bij T-Mobile. Ik ben echter wel blij met mijn ‘agenda’-applicatie op mijn iPhone. Daarin kan je heel handig op het juiste moment ‘T-Mobile abbo opheffen’ plaatsen.
Belstatus kun je wel zien met de iPhone:
Als je bij bovenstaand belstatus schermpje doorklikt, op de homepagina van my T-Mobile, krijg je dedicated belstatuspagina te zien die geen flash gebruikt. Hier zou de belstatus wel in te zien moeten zijn.
Deze werkt echter ook niet bij mij. Ik zie alleen 25 resterende SMSjes van mijn oude abo, en extra gemaakte kosten voor servicenummers / smsen buitenland, maar verder helemaal niets. Ik heb hier over gebeld met de klantenservice, en er is een aantekening gemaakt. Volgens de medewerker is het niet goed in de systemen doorgekomen. Afwachten tot ze me bellen.
En als ze nu eens na weken eindelijk mijn visual voicemail fixen,..
Bij mij was het ook vanaf 15-07 ineens allemaal op 0 ingesteld. Alleen SMSjes kan men wonder boven wonder goed bijhouden. Ik wil niet meteen zeggen dat het prutsers zijn, maar het valt me wel op dat je heel lang niet kan bijhouden wat de status is. Het lijkt wel alsof men bewust hier lang over doet. Mij vriend heeft nog een Vodafone abonnement, en die kan ook al maanden niet de juiste status krijgen.
Wat ik ook niet begrijp is dat ze geen makkelijkere manier hebben om deze informatie op te vragen. Een mobiele website zou wel handig zijn, zodat je niet de hele tijd moet vergroten enzo.. Maar ja … de iPhone blijft kei mooi!
Tja,
dit verbaast me niets.
Heb ooit zelf een blauwe maandag bij de klantenservice van T-Mobile gewerkt, en veel zaken waren echt slecht geregeld.
Zo werkten we met een soort interne versie van de website om alle informatie op te zoeken, alleen werd ook daarbij een groot gedeelte van je schermruimte gebruikt voor een flinke balk met van die nutteloze foto’s en bewegende beelden. Wie zit daar nou op te wachten op ‘t werk? Dan wil ik zo veel mogelijk ‘screen-estate’, i.p.v. onnodig veel scrollen omdat er van die wervende zooi op het scherm staat…
Daarnaast was de logica bij het opzoeken vaak ver te zoeken; moest je de SMS-instellingen van een bepaald toestel hebben, dan ging je eerst naar dat toestel op zoek, en keek vervolgens via een hoop stapen bij de eigenschappen daarvan, en kwam dan uiteindelijk bij de instellingen uit.
Moest je nou de MMS-instellingen hebben, dan ging je eerst naar e-mail en MMS-instellingen, en dan zocht je het juiste toestel, en kwam dan -uiteindelijk- bij de instellingen uit…
Dan denk ik: kies óf één methode, of maak beide manieren voor beide gegevens mogelijk. Of, nog beter, bouw een fatsoenlijke zoekfunktie in, waarbij je gewoon ‘sms Nokia N73’ intoetst, en meteen de juiste pagina aan kunt klikken.
dit was met heel veel zaken zo. je moest dus constant nadenken hoe je ook al weer precies bij de gegevens uit moest komen,en als je de verkeerde methode koos kon je aan het eind weer opnieuw beginnen…
Dat dit zo is kan gebeuren, zo’n situatie kan ontstaan als de ontwikkelingen snel gaan, maar ik kreeg niemand daar uitgelegd dat dit nou niet echt een handig systeem was, iedereen vond het wel best zo. Maar wel klagen dat de gesprekken te lang duren en de antwoorden vaak fout zijn…
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar dat zal ik niet doen :-/
Ja,
Ook handig is dat de locaties van de HOTSPOTS in MAP24 is vastgelegd.
Deze werkt echter ook niet op je iPhone…
Handig… onderweg… 🙁
Jammer dat je niet je kleur en capaciteit van je iphone kunt selecteren…
je kan ook bellen naar 1202 maar daar zeggen ze dat me belminuten op zij. Terwijl ik er nog 200 had voor de storing en niet gebeld heb verder
@Peter:
Aangezien we ook de KPN hotspots kunnen gebruiken, kan je wel deze pagina gebruiken op je iPhone: https://apps.hotspotsvankpn.com/locationfinder/
De pagina is wellicht niet zo heel handig, maar je kan wel zoeken en in de kaart scrollen…
Edit: Ik dacht dat de t-mobile hotspots daar ook in stonden, maar had dus verkeerd gekeken…
He Bob voor je voicemail gewoon even vragen of ze deze willen resetten, dan doet alles het weer. Bij mij binnen 10 minuten.
Ik kan me niet eens aanmelden voor my t-mobile.
ik heb 11 juli de iphone gekocht met 30 per maand abbo.
De site zegt nog steeds dat mijn nummer of geblokkeerd is of niet bekend is in systeem.
T-mobile stuurt geen mail terug. hun zo genoemde iphoneblog ook niet.
jah ik had eerst helemaal niet door dat ik door mijn 500 bel min. heen was
maar ik zag mijn overige kosten omhoog gaan
dus had ik eventjes geluk dat me dat opviel
maarjah ik kan nu dus op geen enkele manier mijn belstatus checken ?
–edit–
Nu snap ik er helemaal niks meer van
ik heb nog 784 resterende smsjes
dus ik neem aan dat ik weer een nieuwe maand heb
maar mijn overige kosten staan op €13.94
Als ik een nieuwe maand heb moet dat toch weer op €0
staan toch ?
Hey,
Ik heb me zojuist aangemeld voor My T-Mo ile. Ik heb sinds 09/08 mijn iPhone en ik ben 12/08 op vakantie gegaan naar Frankrijk. Ik heb in Frankrijk de hele tijd mn iPhone op vliegtuigmodus laten staan om kosten te vermijden, alleen af en toe vliegtuigmodus uit om smsjes te checken. Daarnaast heb ik nog verbinding gemaakt met geatia WiFi netwerken. Toen ik thuis kwam en op My T-Mobile keek naar mn status schrok ik meteen. Smsjes klopte precies, belminuten kon ik nergens vinden en er stond wel overige kosten van €8,53
En dat terwijl ik eigenlijk geen kosten heb gemaakt. Heeft hier iemand een idee wat er aan de hand is? Heeft dit wat te maken met de storing met de belmunuten? Of moet je misschien betalen om verbinding te maken met gratis WiFi netwerken?
PS: Als ik met 1202 bel, zeggen ze dat ik door minuten heen ben, maar ik heb nog niet gebeld :S Ik hoop dat ik al mn minuten nog heb en dat die extra kosten alleen zijn omdat ik in het buitenland ben geweest…