De truc achter productief werken is overzicht houden. Natuurlijk: er zijn vandaag drie vergaderingen, twee deadlines, er moet een nieuwe planning gemaakt worden, tien mails worden verstuurd en dat terwijl je collega ziek is, maar… als je het hoofd koel houdt red je het gemakkelijk. Om je daarmee te helpen is er nu de app Blueskyme voor de iPad.
Blueskyme combineert vier dingen: een takenlijst, je contacten, de agenda en de inbox van je e-mailadres. Daarbij gebruikt en synchroniseert hij de informatie van de standaardapps Herinneringen, Agenda en de contactenlijst op je iPhone. En al die informatie en mogelijkheden worden in de app aangeboden als een soort helikopterview.
Blueskyme is een tweede scherm voor het werk
Hiermee wordt de iPad een ideaal tweede scherm voor naast je werkcomputer. In de Today-view zie je direct alle taken van de dag staan, zodat je direct weet waar je mee verder moet. Bij contacten kun je de belangrijkste collega’s neerzetten, zodat die snel onder de knop te bereiken zijn. Bij projecten zie je precies wat er er moet gebeuren. Je kunt projecten, activiteiten, checklijsten en nieuwe agenda-items maken. En er is een aparte view voor je inbox die alle items die daar verschijnen netjes synct met de rest van de app.
Productief voor iedereen
Maar wat misschien nog wel het aardigste is: al die handige productiviteitslijstjes hoef je niet voor jezelf te houden. Blueskyme heeft namelijk ook de optie om activiteiten en projecten naar een ander te delegeren. Dat is ontzettend handig voor bedrijven waar teams veel onderweg zijn, terwijl op de zaak de nieuwe afspraken worden ingepland.
Andere zakelijke dashboards die we eerder op iCulture bespraken zijn Numerics en Morning.
Wil je meer lezen over zakelijke apps, lees dan onze rubriek iCulture Biz.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties