bunq en Pathé willen het makkelijker maken om bioscoopkaartjes af te rekenen op je mobiele telefoon. Je hoeft geen iDEAL meer te gebruiken. Maar waarom is dat handig?
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 14 reacties
Bram
Geniaal, vooral als het systeem ook gebruikt gaat worden met meer bedrijven. Fijn dat deze bank zo blijft innoveren!
Brian
Ik ben echt fan van deze bank. Zakelijk is het ook ideaal.
Jammer dat het zo’n gedoe is om privé over te stappen naar een andere bank.. Hoewel ik ook wel tevreden ben met ING.
Tim
Wat een fijne bank is dit toch. Bijna wekelijks nieuwe updates. Deze brengen in de meeste gevallen ook nog eens nieuwe functionaliteiten met zich mee.
imade
Geef mij maar ING bank.. die heeft tenminste filialen waar je naar binnen kan lopen als je vragen/klachten hebt.
Ook vragen zij kosten om dingen waar geen kosten behoren te zitten.
dries6951
Met de ING mobiel app kan ik ‘smooth’ betalen met iDeal, ideaal 🙂
Trence
1095 present hoor!
Maar heb zojuist filmkaartjes besteld; sneller dan snel en direct de kaartjes in je app. Heb ik geen filiaal voor nodig 🙂
imade
Origineel geplaatst door Trence
1095 present hoor!
Maar heb zojuist filmkaartjes besteld; sneller dan snel en direct de kaartjes in je app. Heb ik geen filiaal voor nodig
Maar wel als je problemen hebt.. dan moet je echt een filiaal hebben omdat de telefoon te negeren is, evenals e-mails en klant worden gaat via een onveilige weg.
Ik stuur mijn ID NOOIT per mail ergens naar toe.. maar dan ook NOOIT.
Jeffrey
Ik vind het nogal een prijzige bank.
4 cent per pinbetaling. Ik doe gemiddeld per maand 100 pinbetalingen dat kost me dan 4 euro per maand. 2x per maand geld opnemen dat kost 0,80 per keer.
Dan zou ik per maand zo’n 5,60 kwijt zijn. Dat is nogal wat op jaarbasis, tegenover de traditionele banken. ING gaat wat mij betreft prima met het digitaal tijdperk mee.
Moet je eens bunq een berichtje sturen op Facebook of via de app of waar dan ook. Dan heb je ongeveer sneller antwoord dan in een ing filiaal. Die filialen verdwijnen overigens toch in de komende vijf jaar,
RudolfM
Voor mij totaal overbodig. Wat maakt mij het nu uit dat ik bij ideal even een bank moet selecteren. Tjonge, die 5 seconden doen het ‘m……
RudolfM
Ik noem geen namen (…) maar ben ik nu de enige die een donkerbruin vermoeden heeft dat er hier een aantal overenthousiaste Bunq medewerkers aan het reageren zijn…… ?
Mr_Gee
Ben geen werknemer van bunq (helaas) maar wel groot fan
Kamran
Sinds een aantal maanden overgestapt en eigenlijk geen spijt. bunq is de shit.
Geniaal, vooral als het systeem ook gebruikt gaat worden met meer bedrijven. Fijn dat deze bank zo blijft innoveren!
Ik ben echt fan van deze bank. Zakelijk is het ook ideaal.
Jammer dat het zo’n gedoe is om privé over te stappen naar een andere bank.. Hoewel ik ook wel tevreden ben met ING.
Wat een fijne bank is dit toch. Bijna wekelijks nieuwe updates. Deze brengen in de meeste gevallen ook nog eens nieuwe functionaliteiten met zich mee.
Geef mij maar ING bank.. die heeft tenminste filialen waar je naar binnen kan lopen als je vragen/klachten hebt.
Ook vragen zij kosten om dingen waar geen kosten behoren te zitten.
Met de ING mobiel app kan ik ‘smooth’ betalen met iDeal, ideaal 🙂
1095 present hoor!
Maar heb zojuist filmkaartjes besteld; sneller dan snel en direct de kaartjes in je app. Heb ik geen filiaal voor nodig 🙂
Maar wel als je problemen hebt.. dan moet je echt een filiaal hebben omdat de telefoon te negeren is, evenals e-mails en klant worden gaat via een onveilige weg.
Ik stuur mijn ID NOOIT per mail ergens naar toe.. maar dan ook NOOIT.
Ik vind het nogal een prijzige bank.
4 cent per pinbetaling. Ik doe gemiddeld per maand 100 pinbetalingen dat kost me dan 4 euro per maand. 2x per maand geld opnemen dat kost 0,80 per keer.
Dan zou ik per maand zo’n 5,60 kwijt zijn. Dat is nogal wat op jaarbasis, tegenover de traditionele banken. ING gaat wat mij betreft prima met het digitaal tijdperk mee.
@Jeffrey: AMEN!
@imade:
Moet je eens bunq een berichtje sturen op Facebook of via de app of waar dan ook. Dan heb je ongeveer sneller antwoord dan in een ing filiaal. Die filialen verdwijnen overigens toch in de komende vijf jaar,
Voor mij totaal overbodig. Wat maakt mij het nu uit dat ik bij ideal even een bank moet selecteren. Tjonge, die 5 seconden doen het ‘m……
Ik noem geen namen (…) maar ben ik nu de enige die een donkerbruin vermoeden heeft dat er hier een aantal overenthousiaste Bunq medewerkers aan het reageren zijn…… ?
Ben geen werknemer van bunq (helaas) maar wel groot fan
Sinds een aantal maanden overgestapt en eigenlijk geen spijt. bunq is de shit.
– Ben geen bunq medewerker