Dan gaan de, al langer bestaande, firma’s Candy Clothing in de UK en USA dus een probleem hebben?
Dekon7
Dan moeten de makers van sega columns ook maar een verbod op candy crush,bejeweled en consorten zetten.
iNick
Wordt het niet eens tijd dat het concept ‘patent’ (en ‘octrooi’) op de schop gaat? Blijkbaar werkt dit niet meer binnen de huidige maatschappij gezien dit soort absurde ontwikkelingen…
Andre
Dit is geen patent (of octrooi), maar een bescherming van merkrecht. Vaag dat ze het voor kleding hebben kunnen vastleggen: dat bestaat al. Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend. De verwarring lijkt me moeilijk hard te maken.
ik betwijfel of het ze kan lukken iemand dit echt op te leggen, als ze naar de rechter stappen.
John Appelfront
Ik zal een patent aanvragen voor videogames in het algemeen… Het gebruiken van o.a. een draagbaar toestel waar je amusement/spelletjes op afspeelt… dan mag iedereen mij gaan betalen -_- of is zoiets al gepatenteerd waarbij elk game ontwikkelaar daarvoor moet betalen?
En wat als ik nu de nederlandse “snoep verpletteren” spelletje zou uitbrengen? Mag dit wel nog dan? :p
Zo – even ‘Crush’ als merk vastleggen…..en dan gaan rondkijken wie ik uit de AppStore kan gooien….
Jan
Als er nog iemand 1 keer mijn naam “Jan” gebruikt dan weten jullie wat je te wachten staat.
Dus ik wil niet meer horen of lezen:
Jan L*L
Jan met de pet
Jan en alleman
ENZ ENZ ENZ
Thomas
I’ll take you to the candy shop, I’ll let you lick my lollipop. ’50 cent’ kan wel inpakken nu.
jbbz
Dear people of KING:Your use of “KING”, “King”,etc, in your app-icon, descriptions and devellopement, aswell as your use of the words “cloathing, “cloathes, “video”, “video games” and it’s derivates uses the people’s trade mark exactly, for identical goods, which amounts to trade mark infringement and is likely to lead to consumer confusion and damage to our brands,.. The addition of terms like “Crush” does nothing to lessen the likelihood, insanity or ridiculousness of confusion.
Moet niet gekker worden! ik ga ook maar eens allerlei woorden vastleggen denk ik…
Hoe kan zo’n algemeen ‘woord’ gepatenteerd worden? Waar gaat het heen met al die patent-onzin..
Te gek voor woorden…. Je zult maar een app hebben van je online snoepwinkeltje…. BELACHELIJK!
Dat mag wel, want het is geen game en geen kleding…
Dan gaan de, al langer bestaande, firma’s Candy Clothing in de UK en USA dus een probleem hebben?
Dan moeten de makers van sega columns ook maar een verbod op candy crush,bejeweled en consorten zetten.
Wordt het niet eens tijd dat het concept ‘patent’ (en ‘octrooi’) op de schop gaat? Blijkbaar werkt dit niet meer binnen de huidige maatschappij gezien dit soort absurde ontwikkelingen…
Dit is geen patent (of octrooi), maar een bescherming van merkrecht. Vaag dat ze het voor kleding hebben kunnen vastleggen: dat bestaat al. Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend. De verwarring lijkt me moeilijk hard te maken.
Belachelijk man,
ik betwijfel of het ze kan lukken iemand dit echt op te leggen, als ze naar de rechter stappen.
Ik zal een patent aanvragen voor videogames in het algemeen… Het gebruiken van o.a. een draagbaar toestel waar je amusement/spelletjes op afspeelt… dan mag iedereen mij gaan betalen -_- of is zoiets al gepatenteerd waarbij elk game ontwikkelaar daarvoor moet betalen?
En wat als ik nu de nederlandse “snoep verpletteren” spelletje zou uitbrengen? Mag dit wel nog dan? :p
Zo – even ‘Crush’ als merk vastleggen…..en dan gaan rondkijken wie ik uit de AppStore kan gooien….
Als er nog iemand 1 keer mijn naam “Jan” gebruikt dan weten jullie wat je te wachten staat.
Dus ik wil niet meer horen of lezen:
Jan L*L
Jan met de pet
Jan en alleman
ENZ ENZ ENZ
I’ll take you to the candy shop, I’ll let you lick my lollipop. ’50 cent’ kan wel inpakken nu.
Dear people of KING:Your use of “KING”, “King”,etc, in your app-icon, descriptions and devellopement, aswell as your use of the words “cloathing, “cloathes, “video”, “video games” and it’s derivates uses the people’s trade mark exactly, for identical goods, which amounts to trade mark infringement and is likely to lead to consumer confusion and damage to our brands,.. The addition of terms like “Crush” does nothing to lessen the likelihood, insanity or ridiculousness of confusion.