Affinity-team

Reacties voor: Canva neemt Affinity-software over en wil daarmee Adobe verslaan

Canva heeft de grootste overname tot nu toe gedaan: het 37 jaar oude softwarebedrijf Serif, bekend van de Affinity-software. Het contrast tussen de twee bedrijven is enorm.

Reacties: 3 reacties

  1. Ik hoop niet dat ze met abonnementen komen.

    • Ik denk niet dat ze dit kunnen doen want tijdens het kopen en in je profiel staat levenslang.

      • levenslang betekent niet jouw leven leven… maar het leven van dat product/service. Dus als het “end of life” is voor een product, is ook de ondersteuning weg.
        Dus ze kunnen morgen al zeggen dat het product “end of life” is. 0 garanties dus.

        ik maak me juist zorgen om dit zinnetje: “ Canva wil blijven investeren in de Affinity-suite om te zorgen dat het aantal professionele gebruikers groeit”

        typisch gevaarlijk zinnetje voor de kapitalistische wereld waarin we leven. Mensen/klanten snaaien en afhankelijk maken om daarna te graaien… abo of duur maken.

        Gelukkig kan het ook fout gaan zoals bij Viaplay, maar we moeten immens bang zijn voor bedrijven als uber, Meta, google, amazon, etc.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.