Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
Louis
Cisco is sowieso niet verloren, want hun core business blijft natuurlijk de zware routers die het gros van de internet backbone vormen, en steeds meer ook de kleinere markt daar (na de overname van Linksys).
JD
Voorbarige kop aangezien de schrijver deze conclusie heeft getrokken naar aanleiding van het marktaandeel van de iPad. Voor veel technerds is de Androidtablet nu juist het summum van flexibiliteit en juist in die kringen hebben de Honeycomb tablets hun stukje marktaandeel veroverd.
@JD: Uit meerdere statistieken is gebleken, dat die Honeycomb-tablets maar een héél klein percentage van het totale aantal gebruikte tablets uitmaken. Zo klein, dat ze onmogelijk impact kunnen hebben gehad op de beslissing van Cisco. Bij de iPad is die link wel te leggen.
Ik denk dat je je argumentatie nog wat verder moet aanscherpen.
Cisco is sowieso niet verloren, want hun core business blijft natuurlijk de zware routers die het gros van de internet backbone vormen, en steeds meer ook de kleinere markt daar (na de overname van Linksys).
Voorbarige kop aangezien de schrijver deze conclusie heeft getrokken naar aanleiding van het marktaandeel van de iPad. Voor veel technerds is de Androidtablet nu juist het summum van flexibiliteit en juist in die kringen hebben de Honeycomb tablets hun stukje marktaandeel veroverd.
@JD: Uit meerdere statistieken is gebleken, dat die Honeycomb-tablets maar een héél klein percentage van het totale aantal gebruikte tablets uitmaken. Zo klein, dat ze onmogelijk impact kunnen hebben gehad op de beslissing van Cisco. Bij de iPad is die link wel te leggen.
Ik denk dat je je argumentatie nog wat verder moet aanscherpen.