Er is een conflict gaande tussen Apple en een ontwikkelaar. De ontwikkelaarsapp Dash is uit de App Store verwijderd en het bijbehorende account is gesloten, vanwege frauduleuze App Store-activiteiten. De ontwikkelaar zegt echter niet schuldig te zijn.
Op zaterdag zou Apple vervolgens akkoord gegaan zijn als de ontwikkelaar zijn eigen verhaal zou doen, waarna het account weer geactiveerd zou worden.
Rare zin, maar ik interpreteer het dat Dash zijn verhaal mag/moet doen, waarna het account weer wordt geactiveerd.
Waarna je een paar regels verder het volgende leest..
Het lijkt er niet op dat de Dash-ontwikkelaar zijn account nog terug krijgt, waardoor de Dash-app voorlopig niet meer terug zal keren in de App Store.
Misschien zie ik het verkeerd, maar als hij z’n verhaal doet (in alle eerlijkheid) dan krijgt hij zijn account weer terug. Ik zie daarom niet in waarom het lang zou kunnen duren voordat hij zijn account weer terugkrijgt?
@Sander Schaeffer: Hij had een conceptversie van zijn verhaal naar Apple gestuurd, maar hij heeft hier dus nog niks op gehoord. Gezien de reactie van Apple tegenover onder andere The Loop, lijkt het er dus niet op dat het account snel weer vrijgegeven wordt.
Richard
Klinkt wel een beetje als “ik ben te laat omdat de brug open stond” verdediging. Het is toch wel een beetje krom allemaal dat, als Apple zegt dat ze al twee jaar bezig zijn om het probleem op te lossen en de ontwikkelaar stelt dat het gaat om een familielid die per ongeluk aan hem gekoppeld was. Praten of mailen die familieleden niet met elkaar? Ik bedoel, ze zijn familie en doen dezelfde business. Meneer heeft voor z’n familielid de boel ingericht. Lijkt me niet meer dan redelijk om aan te nemen dat hij ook wel eens assisteert bij het oplossen van een technisch probleempje. Als Apple al twee jaar praat met dat familielid, zal deze dan niet met de ontwikkelaar van Dash bespreken, op z’n minst terloops, dat hij een issue met Apple heeft?? Vind het zaakje een beetje stinken.
Gabor
Origineel geplaatst door Richard Klinkt wel een beetje als “ik ben te laat omdat de brug open stond” verdediging. Het is toch wel een beetje krom allemaal dat, als Apple zegt dat ze al twee jaar bezig zijn om het probleem op te lossen en de ontwikkelaar stelt dat het gaat om een familielid die per ongeluk aan hem gekoppeld was. Praten of mailen die familieleden niet met elkaar? Ik bedoel, ze zijn familie en doen dezelfde business. Meneer heeft voor z’n familielid de boel ingericht. Lijkt me niet meer dan redelijk om aan te nemen dat hij ook wel eens assisteert bij het oplossen van een technisch probleempje. Als Apple al twee jaar praat met dat familielid, zal deze dan niet met de ontwikkelaar van Dash bespreken, op z’n minst terloops, dat hij een issue met Apple heeft?? Vind het zaakje een beetje stinken.
Exactly my thoughts.
Ik zou even mijn familielid aankijken en alle inlogs en zo terugvragen en de account opheffen.
Get your own account!
Zoiets als je auto geven aan een neefje, niks overzetten op naam en dan verbaasd zijn als je wordt aangesproken als er een overval mee wordt gepleegd.
Arie
Redactie; het vervoegen van nep naar neppe staat een beetje goedkoop. Wat is er mis met ‘nep account’?
Rare zin, maar ik interpreteer het dat Dash zijn verhaal mag/moet doen, waarna het account weer wordt geactiveerd.
Waarna je een paar regels verder het volgende leest..
Misschien zie ik het verkeerd, maar als hij z’n verhaal doet (in alle eerlijkheid) dan krijgt hij zijn account weer terug. Ik zie daarom niet in waarom het lang zou kunnen duren voordat hij zijn account weer terugkrijgt?
@Sander Schaeffer: Hij had een conceptversie van zijn verhaal naar Apple gestuurd, maar hij heeft hier dus nog niks op gehoord. Gezien de reactie van Apple tegenover onder andere The Loop, lijkt het er dus niet op dat het account snel weer vrijgegeven wordt.
Klinkt wel een beetje als “ik ben te laat omdat de brug open stond” verdediging. Het is toch wel een beetje krom allemaal dat, als Apple zegt dat ze al twee jaar bezig zijn om het probleem op te lossen en de ontwikkelaar stelt dat het gaat om een familielid die per ongeluk aan hem gekoppeld was. Praten of mailen die familieleden niet met elkaar? Ik bedoel, ze zijn familie en doen dezelfde business. Meneer heeft voor z’n familielid de boel ingericht. Lijkt me niet meer dan redelijk om aan te nemen dat hij ook wel eens assisteert bij het oplossen van een technisch probleempje. Als Apple al twee jaar praat met dat familielid, zal deze dan niet met de ontwikkelaar van Dash bespreken, op z’n minst terloops, dat hij een issue met Apple heeft?? Vind het zaakje een beetje stinken.
Exactly my thoughts.
Ik zou even mijn familielid aankijken en alle inlogs en zo terugvragen en de account opheffen.
Get your own account!
Zoiets als je auto geven aan een neefje, niks overzetten op naam en dan verbaasd zijn als je wordt aangesproken als er een overval mee wordt gepleegd.
Redactie; het vervoegen van nep naar neppe staat een beetje goedkoop. Wat is er mis met ‘nep account’?