Deutsche Telekom grijpt de lancering van de iPhone aan om de T-Punkt-winkels een opknapbeurt te geven. Ze krijgen ook een andere naam (Telekom-Shop) en moeten een jonger publiek aanspreken, zo schrijft het blad WirtschaftsWoche. Om de verwachte klantenstroom aan te kunnen, moet het personeel de komende dagen een scholingsprogramma doorlopen.
Deutsche Telekom ziet de iPhone-handel als een kans om te laten zien hoe de dienstverlening is verbeterd. Daarop was de afgelopen jaren vaak kritiek. Het ombouwen van T-Punkt is niets nieuws: AT&T gaf z’n telefoonwinkels ook een metamorfose om tegelijk een beter imago uit te stralen. Dit voorjaar kondigde Deutsche Telekom volgens hetzelfde blad WirtschaftsWoche al maatregelen aan om servicegerichter te worden. Een andere Duitse website stelde voor om T-Punkt dan maar T-Punk te noemen, bemand door vriendelijke punkers.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties