De iPhone 7 is waterbestendiger dan ooit en heeft prima stereospeakers. Combineer beide eigenschappen en je hebt een intrigerend reclamefilmpje te pakken.
Dive-reclame
In de video zie je een man bij een zwembad liggen. Hij zet een dramatisch muziekje op: La Virgen de la Macarena, door Arturo Sandoval. Dit zet meteen al de sfeer. Vervolgens klimt hij op de hoogste duikplank en springt naar beneden op het moment dat de muziek op z’n hoogtepunt is. Even denk je dat hij op zijn buik zal landen, maar dan… de spetters vliegen tegen de iPhone aan, maar die kan ertegen en blijft uiteraard gewoon doorspelen.
https://www.youtube.com/watch?v=La4HRfL5tV4
Bij de iPhone 7 (Plus) heeft Apple gezorgd voor nog betere waterbestendigheid. Je kunt er niet mee zwemmen en duiken, maar je zou er wel mee kunnen douchen. Het toestel kan 30 minuten lang op een diepte van één meter liggen en is ook bestand tegen morsen en in het water laten vallen. Die verbeterde waterbestendigheid is vooral bedoeld als peace of mind als er iets misgaat, want officieel valt het nog steeds niet onder de garantie als je waterschade hebt.
Er zijn inmiddels meerdere reclamefilmpjes voor de iPhone 7 verschenen, waarvan deze wel weer heel apart is door het dramatische effect. Zo probeert Apple met het benadrukken van verschillende eigenschappen en in meerdere stijlen een zo groot mogelijk publiek aan te spreken. Toch gaan de meeste filmpjes over de waterbestendigheid en de camera.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Het laatste nieuws over Apple van iCulture
- Apple koopt fotobewerking-app Pixelmator (01-11)
- Hier zijn 7 hoogtepunten uit de kwartaalcijfers FQ4 2024 (01-11)
- Apple's kwartaalcijfers FQ4 2024: recordomzet uit iPhones, maar ook meer iPads verkocht (31-10)
- Apple Intelligence vanaf april 2025 ook in de EU op iPhone en iPad (28-10)
- Apple test een bloedsuiker-app om diabetes te voorkomen (26-10)
Reacties: 7 reacties