Drie maanden na lancering: wat vindt de concurrentie van de iPhone?
Laptop Magazine haalde een aantal topmensen uit de wereld van de mobiele telefonie bij elkaar en vroeg ze hoe ze na drie maanden over de iPhone denken. Nokia, Samsung, Motorola en Helio durfden het aan en spraken in een vijf pagina’s tellend interview over de bedreigingen, over de manieren om te relativeren (Samsung: “Ik denk dat de iPhone maar op een klein deel van de markt is gericht, multimedia-gebruikers en iPod-fans”) en over de dingen die ze niet zien zitten (unaniem: “Het toetsenbord!”).
Nokia’s Bill Plummer weet vooral eigen producten te noemen. “De iPhone is dun? Neem de Nokia N76! Multifunctioneel? Wij hebben de N95!”. En op de vraag of telefoons nog dunner kunnen worden, antwoordt Rob Shaddock van Motorola: “Wij zijn de uitvinders van dun.”
Ga kijken bij Laptop Magazine voor het artikel The iPhone Three Months In: What the Competition Thinks.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 1 reacties