Slimme assistent EasilyDo werkt nu samen met Salesforce

EasilyDo Assistant combineert e-mail, reistijden, contacten en agenda. De nieuwe Business Edition update zorgt voor ondersteuning van Salesforce.

easilydo-mensenAanbieders van zakelijke diensten gebruiken graag foto’s van mensen die gezellig aan het netwerken zijn. Je ziet mensen handen schudden, of ze kijken lachend naar een iPad, waar blijkbaar een offerte of projectplan te zien is. Bij de echt goede oplossingen hoef je nauwelijks meer te werken, maar kun je meteen onder het genot van een kop koffie gaan napraten. Ze stralen uit: het zit wel snor met ons project! De foto hiernaast is afkomstig van zo’n aanbieder: EasilyDo. Zij maken een app waar zakelijke mensen blij van moeten worden. EasilyDo combineert e-mail, agenda, contacten, reistijden en vanaf nu ook Salesforce, een veelgebruikte oplossing voor salesmedewerkers.


EasilyDo is eigenlijk een slimme assistent voor de iPhone, die meerdere taken combineert. De nieuw uitgebrachte Business Edition richt zich vooral op mensen die veel met Salesforce moeten werken. Alle contacten die je aan je adresboek toevoegt of die als contactpersoon in e-mail voorbijkomen, worden automatisch toegevoegd aan het Salesforce CRM. Oudere correspondentie, zoals oude e-mailberichten en contactenhistorie, zou ook makkelijk terug te vinden zijn, aldus de makers.

easilydo-app

Bovendien heeft EasilyDo automatische synchronisatie van Evernote-notities toegevoegd. Gescande visitekaartjes worden vanuit Evernote meteen doorgestuurd naar Salesforce. Ben je meer een Google-gebruiker, dan zit er vanaf nu ook de mogelijkheid in om alles op Google Drive op te slaan. Wat je in Box, Dropbox, Evernote of Google Drive bewaart stuur je door naar Salesforce, zodat alle collega’s ook op de hoogte zijn. Zo kun je bijvoorbeeld geluidsopnames van gesprekken en vergaderingen die je bij Evernote bewaart doorsturen naar Salesforce Opportunities. Er hangt wel een prijskaartje aan de Business Edition van EasilyDo: $25 per maand of $240 per jaar. Plus de kosten van extra vaak koffiedrinken met collega’s of klanten.

Nog meer interessante artikelen voor ondernemers vind je in onze serie iCulture Biz.

Informatie

Laatst bijgewerkt
21 februari 2015 om 10:14
Onderwerp
Categorie
Apps

Reacties: 0 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.