Eerste televisiereclame vergelijkt iPad Air met een potlood

Apple heeft op YouTube de promovideo's van de keynote op donderdag 22 oktober gepubliceerd. Ook is er nu een iPad Air-reclame te zien.

iPad Air PencilApple heeft de promovideo’s en de keynote van de iPad-presentatie eerder deze week op YouTube gezet, zodat je ze ook daar makkelijker kunt terugkijken. Dat zijn echter niet de enige nieuwe video’s op Apple’s YouTube-kanaal: de allereerste televisiereclame voor de iPad Air is ook online verschenen. In deze nieuwe advertentie laat Apple op slimme wijze zien hoe dun de iPad Air exact is, door hem te vergelijken met een potlood. De dikte is alleen niet de enige overeenkomst: een stem op de achtergrond wijst ons er op dat de iPad en een potlood verrassend veel met elkaar gemeen hebben.


Apple heeft in eerste instantie alleen video’s over de iPad Air gedeeld. Vermoedelijk wordt het videomateriaal over de nieuwe iPad mini gepubliceerd als de verschijningsdatum daarvan dichterbij komt. De iPad Air staat gepland voor 1 november, terwijl de nieuwe mini pas later die maand verschijnt.

De iPad Air-televisiereclame wordt in eerste instantie alleen in de Verenigde Staten uitgezonden, maar op YouTube kunnen wij hem ook gewoon bekijken.

https://www.youtube.com/watch?v=o9gLqh8tmPA

Met onderstaande video introduceerde Apple de iPad Air op dinsdag 22 oktober tijdens de keynote.

Dat was echter niet de enige promovideo over de iPad tijdens de keynote: een algemenere promo liet zien hoe de iPad over het algemeen wordt gebruikt.

https://www.youtube.com/watch?v=B8Le9wvoY00

Tot slot is de Apple-keynote nu ook op YouTube te kijken. Deze was eerder al te zien op de Apple-website.

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Informatie

Laatst bijgewerkt
24 oktober 2013 om 9:26
Categorie
Apple

Reacties: 5 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.