Reacties voor: Essent gebruikt WhatsApp voor klantenservice

Klanten van Essent kunnen voortaan vragen stellen via WhatsApp. Het webcare-team van de energiemaatschappij beantwoordt in kantooruren.
Lees het complete artikel → Essent gebruikt WhatsApp voor klantenservice
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Dat doet pensioenfonds ABP ook al een tijdje.

  2. Hoe doen ze dat dan? Hebben ze iemand of een programma op de computer of de heledag op de telefoon typt?

    Kan toch niet, volgens mij hebben ze gewoon iemand achter de computer. Zoveel vragen of mensen reageren kan haast niet op de telefoo .

  3. @Hot12345: Er is een bedrijf in Nederland die dit soort diensten verzorgd.
    Zij leveren het totaalpakket af bij de klant die vervolgens alleen een medewerker hoeft in te zetten om de vragen en antwoorden te behandelen.

  4. Hebben ze direct jouw contacten er ook bij,slim. Kunnen ze weer klanten werven.

  5. @boxerip: hoe wil je dat ze ook jou contacten hebben ? Beetje vaag vind je niet

  6. @MiceMan: ik lees daar alleen maar over SMS service. Dat doen wel meer bedrijven.

  7. Whatsapp wordt tegenwoordig overal voor gebruikt zeg. wat is er toch mis met gewoon telefonisch contact…

  8. @marcel: Klopt dat doen ze ook. Maar WhatsApp oplossingen dus ook

  9. Origineel geplaatst door Kevin
    Whatsapp wordt tegenwoordig overal voor gebruikt zeg. wat is er toch mis met gewoon telefonisch contact…

    Mensen die doof zijn, misschien?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.