Reacties voor: Anker Eufy 2K indoor camera’s nu voorzien van HomeKit Secure Video

Eerste met pan/tilt
De Anker Eufy Indoor Camera's hebben een update gekregen voor HomeKit Secure Video. Het gaat om de IndoorCam 2K Pan & Tilt (de eerste HomeKit-camera met pan & tiltfunctie!) en de eufy Security Indoor Cam 2K. Eerder waren de camera's al gelekt.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 32 reacties

  1. Ik ben zelf heel benieuwd naar de Netatmo Smart Video Doorbell. Als deze beschikbaar is staat hij zeker op mijn lijst om te kopen.

  2. Wel een draaibare camera voor in huis

  3. Origineel geplaatst door De Rotterdammert
    Ik ben zelf heel benieuwd naar de Netatmo Smart Video Doorbell. Als deze beschikbaar is staat hij zeker op mijn lijst om te kopen.

    Same here…

  4. Origineel geplaatst door De Rotterdammert
    Ik ben zelf heel benieuwd naar de Netatmo Smart Video Doorbell. Als deze beschikbaar is staat hij zeker op mijn lijst om te kopen.

    Dit gaat over eufy.

  5. (Red.) Er zijn nieuwe details over de camera’s bekend. Het artikel is bijgewerkt en opnieuw gepubliceerd.

  6. Kijk, dan zou nou nog eens mooie prijzen voor een HK-Camera.

    Achterlijke dure merken waar je nog een abbo voor moet hebben is echt een no-go. Voor mij dan.

  7. Ik hoop dat deze ook naar Nederland komen. Eindelijk een HK camera voor een normale prijs.

  8. @Frank: Ik zit er ook op te wachten

  9. Ik zit er ook op te wachten. Kan je je ergens op een mailinglist laten zetten ?

  10. Alleen ff serieus, waarom nou nog steeds 2K. Je brengt tegenwoordig toch geen 2K of andere camera kwaliteit meer op de markt.

    Ideale combi 🙂
    4K
    Soepel en goed nachtbeeld
    Homekit
    NAS/FTP/iCloud
    Zoom

  11. @Mike: Kan je mij ook uitleggen waarom je 4K nodig hebt?

  12. @Frank: Voor de “dader heeft klein litteken boven rechteroog”

  13. @Mike: En dan gaan klagen dat het WiFi netwerk dat niet trekt…

  14. (Red.) De HomeKit Secure Video-update komt beschikbaar voor deze camera’s.

  15. eufy Security Indoor Cam 2K: momenteel niet verkrijgbaar (wel in Duitsland voor €40)
    Hoe dan? :

    “Dit item kan niet worden verzonden naar jouw geselecteerde bezorglocatie. Kies een andere bezorglocatie.”

  16. Ik ben wel benieuwd hoe ‘veilig’ deze camera’s zijn. Niet dat de handige buurjongen mee kan kijken met de camera. 😉

  17. De Eufy IndoorCam 2K hier te bestellen met 20% korting (€31,99).

  18. “Dit item kan niet worden verzonden naar jouw geselecteerde bezorglocatie. Kies een andere bezorglocatie.”

    Origineel geplaatst door Trudy
    eufy Security Indoor Cam 2K: momenteel niet verkrijgbaar (wel in Duitsland voor €40)
    Hoe dan? :

    @Gonny: artikel aanpassen? Je kunt via eufylife.com en dan kiezen voor Duits vlaggetje beide camera’s bestellen (gratis verzending naar NL).

  19. Amazon heeft zn prijs opeens aangepast van 49,95 naar 69,95.

    Via de eigen site van eufy (duitsland) kan je ze allebei gewoon bestellen voor de normale prijs en gratis verzenden naar nederland. ( wel CC voor nodig)

    Moest lachen want bij mijn bestelling daar stond dat de levering weer via Amazon gaat xD

  20. Pan & Tilt versie besteld via Eufy.life.com voor €39,99 incl bezorgkosten. Ben benieuwd. Reviews op YouTube over functionaliteit / performance icm HomeKit Secure zien er goed uit.

  21. Het lukt me niet om deze camera in HomeKit te krijgen? Iemand wel gelukt? Firmware en app zijn geupdate

  22. Origineel geplaatst door Vincent
    Het lukt me niet om deze camera in HomeKit te krijgen? Iemand wel gelukt? Firmware en app zijn geupdate

    Het gaat morgen werken in Europa!

  23. Iemand de Eufy via Eufylife.com besteld en al ontvangen? Ik vraag me af wanneer Amazon ze levert. Ze zijn nu trouwens tijdelijk uitverkocht.

  24. @Patrick: ik had hem in 3 dagen binnen.

  25. @Maurice Hollink: Dankje. Ik ben er intussen achter wat er mis is gegaan. Ze hadden het niet verstuurd en nu sta ik in wachtrij tot deze weer beschikbaar is … 😔 Hoe bevalt de camera?

  26. Ik heb de pan en tilt eufy cam eergisteren ontvangen maar ik krijg geen timeline en recordings te zien in de woning app. Wel de live beelden, maar that’s it. Ik heb al jaren een 200gb icloud abonnement, het is mijn enige aangesloten homekit camera en heb ook al gereset, verwijderd en opnieuw aan homekit gekoppeld. Ook heb ik maar 1 en hetzelfde apple ID, ook de stream en opname instellingen zijn actief, maar wat ik ook probeer, ik krijg geen timeline en opnames te zien, enkel de live stream. Wat doe ik verkeerd?

  27. @Ronald J.: Heb je HomeKit Secure Video wel ingesteld als opslagmedium? Let wel op dat als je dat doet, je vooraf de autotracking functie aan hebt staan. Eenmaal HSV ingeschakeld kan je die setting niet meer wijzigen. Check deze forumpost voor instellingen vanuit Eufy. En kijk vooraf deze review met tips.

  28. Origineel geplaatst door Patrick
    @Maurice Hollink: Dankje. Ik ben er intussen achter wat er mis is gegaan. Ze hadden het niet verstuurd en nu sta ik in wachtrij tot deze weer beschikbaar is … 😔 Hoe bevalt de camera?

    Wat was is misgegaan als ik vragen mag? Ik heb zaterdag 11 juli een bestelling gedaan bij eufy.com maar na de bevestigingsmail is het stil gebleven.

  29. @Frank: Van Duitse klantenservice kreeg ik bij navraag (14 juli) in eerste instantie als antwoord (15 juli) dat ze zagen dat bestelling niet verzonden was. En daarna een tweede antwoord (16 juli) dat de Pan/Tilt versie niet voorradig is (zie je ook op hun website nu) en later verzonden wordt. ‘Later’ zou een paar dagen zijn. Maar dat blijft lekker vaag natuurlijk. Ik had overigens ook de 11e besteld. Afwachten maar.

  30. Mijn bestelling van de gewone uitvoering moet ik as. woensdag ontvangen volgens de verzendbevestiging die ik vandaag kreeg.

  31. Zojuist bericht gekregen van Eufy klantenservice dat de Pan / Tilt versie pas in augustus weer beschikbaar is.

  32. Origineel geplaatst door Ronald J.
    Ik heb de pan en tilt eufy cam eergisteren ontvangen maar ik krijg geen timeline en recordings te zien in de woning app. Wel de live beelden, maar that’s it. Ik heb al jaren een 200gb icloud abonnement, het is mijn enige aangesloten homekit camera en heb ook al gereset, verwijderd en opnieuw aan homekit gekoppeld. Ook heb ik maar 1 en hetzelfde apple ID, ook de stream en opname instellingen zijn actief, maar wat ik ook probeer, ik krijg geen timeline en opnames te zien, enkel de live stream. Wat doe ik verkeerd?

    Zorg dat je bewegings detectie aan heb staan in de eufy app

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.