Even Apeldoorn Bellen neemt (een beetje) Apple op de hak
Iedereen is wel bekend met de bekende reclamespotjes van ‘Even Apeldoorn Bellen’. De commercials zorgen altijd voor een lach op het gezicht van de kijker en ze wonnen al drie keer een Gouden Loeki voor beste reclamespot. In het nieuwste filmpje van de verzekeringsmaatschappij staat het thema ‘inbraak’ centraal, maar voor de Apple-fans zit er ook een andere humoristische verwijzing in. Want de presentatie op het eind en de presentator doen wel heel sterk aan Apple en Tim Cook denken …
In het reclamespotje proberen twee snuggere inbrekers buit te maken in een moderne villa. Echt veel moeite hoeven ze echter niet te doen. Het lijkt te mooi om waar te zijn, alle deuren gaan automatisch voor ze open. We gaan het plot natuurlijk niet verklappen, maar je hoeft weinig fantasie te hebben om de lookalike van Apple CEO Tim Cook te herkennen aan het eind van het filmpje.
En nee, dit is geen sponsored post. We vonden de commercial zo grappig dat we Centraal Beheer de gratis publiciteit gunnen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 32 reacties