Reacties voor: Even Apeldoorn Bellen neemt (een beetje) Apple op de hak
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Geniaal πππ Zoals altijd ππ
Je moet wel een hele dikke Apple bril op hebben om Tim Cook hierin te herkennen.
Maar de reclame is bijzonder leuk π
Het telefoontje wat hij in zijn handen heeft lijkt meer op een samsung, totaal niet op een iPhone.
Lol.. Erg goed weer!!
Volgens mij is het een reclame om te lachen met de faalbaarheid van android als bestuurprogramma. Aangezien hij een samsung vast heeft, en ja het systeem faalt..
Zoals al eerder vermeld, Smartphone heeft meer weg van een Samsung S5π
Maar wel weer geniaal bedachtβοΈ
Geweldig!!
Uhm.
Maar wordt dit nu wel of niet gedekt door hun verzekering?
π
Goud π
Hmmm ben denk ik de enige die hem niet echt heel leuk vond.
Die met Riiiioooooo is en blijft wel geniaal π
@shardphoenix: Ik vind hem ook niet erg leuk, laat staan geniaal.
Nou CB, dit wordt geen hit onder het gewone volk – die snappen er niks van
ik snap um niet! ik had het humor gevonden (oke, verwachtte humor) wanneer aan het einde het scherm omhoog gaat en de inbrekers in beeld komen – lachuh, moet je maar niet inbreken in deze gedigitaliseerde tijd!
als het moet betekenen ‘gebruik je mobile device niet wanneer je een presentatie geeft en er op dat moment een stel inbrekers in je huis is’ – nou oke, dan is de boodschap helder, toch? dit is een instructievideo en die zijn meestal niet om te lachen.
als het humor is, dan uhhh, kan ik niet lachen, want ik ehh ik snap um gewoon niet ….. π³π³
@emeel: Misschien onderschat je “het gewone volk”. De een ziet er een opgezwollen Applepresentatie in, de ander een manier om Android te dizzen en de volgende focust op de BMW i8 (autoblog.nl). Wie weet wordt de reclame met zoveel invalshoeken wel een succes.
beetje flauw en slechte casting ook. Die jongens zijn totaal ongeloofwaardig als inbrekers. En elk klein grapje kan je terug vinden in Bridesmaids en de Hangover.
Als je dit grappig vindt dan maak ik me toch serieus zorgen om de humor onder Apple fanaten. Het reclamebureau die vroeger de commercials deed van centraal beheer hadden toch iets meer inspiratie. Sterkte ook bovenstaande reageerders die dit grappig vinden. Wat een dijenkletsers zullen jullie op feestjes zijn. #fail
rofl
Jullie beste artikel In jaren!!
Zo sommige nemen dit wel te serieus damn heb je geen humor of zo
Iedereen gelijk dat is geen Iphone bla bla lijkt eerder samsung bla bla.
Rustig maar Apple gaat er niet onder lijden.
Dit is ieder geval een reclame die ik niet zou weg zappen
(die van Apple of Samsung wel same old shit over again)
Ben ik nu zo dom of jullie zo slim? Ik snap hem ook niet. Vind wel grappig maar waarom, geen idee eigenlijk :-/
Geniaal weer erg leuk
Erg leuke reclame! Uiteraard toont de acteur in de spit niet zozeer fysieke gelijkenissen, maar daar zal in dit artikel waarschijnlijk ook niet specifiek op worden gedoeld. De gehele setting en presentatie in de reclamespot ademt de opzet en sfeer uit van de introductieshows van Apple, zoals we die jaarlijks kunnen aanschouwen.
Jeetje wat een stelletje azijnpissers. De reclame is gewoon grappig, niet geniaal maar heel wat leuker dan de gemiddelde troep (denk ik want kijk al jaren geen tv meer). Maar dan gaan er mensen serieus kijken naar op welke telefoon deze nu het meest lijkt…. zucht.
Sinds wanneer moet een reclame geloofwaardig zijn trouwens?
@djbak: Terwijl de inbrekers inbreken geeft Tim Cook een demonstratie van de mogelijkheden van z’n telefoon, dat hij de deuren, verlichting, stereo, stofzuiger en zelfs z’n auto kan bedienen.
Alleen doet hij dat terwijl de inbrekers bezig zijn en alles wat Tim Cook op z’n telefoon doet, gebeurd ook daadwerkelijk in z’n huis waardoor het de inbrekers het heel gemakkelijk wordt gemaakt.
Ik vind hem helemaal niet grappig en die gast lijkt zeker niet op tim cook en hij is ook niet als tim cook bedoelt…..
wat een dikke fail, en heeft helemaal niks met apple te maken….. ik weet waarom ik al een tijdje niet meer op iculture keek, kwaliteit is heel slecht.
@Mark: Bedankt voor de uitleg π
Verdraaid grappig! π
Ik moet lachen om die azijn-zeikende commenters die zichzelf veel te serieus nemen door te stellen dat ze dit “totaal niet grappig” vinden en dat op een pretentieuze mannier schrijvenπ. Vertel me eens over je gevoel voor humor?Ik herkende hier ook totaal geen Apple in als casual Apple gebruiker(oude iphone voor prive een macbook maar werk achter PC). Al was het maar omdat de beste man een samsung in zijn hand heeft, daarnaast projecteert Apple nooit de spreker opHet scherm (tenzij in een filmpje) maar altijd “the fantastic products”. Het heeft meer weg van een microsoft presentatie of van een security bedrijf met dat gigantische lock logo. Ook dat is trouwens niet in lijn met Apple’s visie (lees touchID; for it to work, it had to dissapear).
Het kan aan mij liggen, maar met name die volstrekt foute presentatie van die ‘geweldige’ app is ontzettend leuk.
Hoeveel bedrijven hebben de afgelopen jaren niet geprobeerd om de iconische presentaties van wijlen Steve Jobs te imiteren? En volgens mij gaat het juist daarom in deze commercial.
Het feit dat hij geen iPhone in zijn handen heeft zegt volgens mij genoeg.
Stiekum heb ik dan ook het idee dat deze commercial door een stel Apple-fans (of Android haters, ‘t is maar net hoe je bekijkt) is gemaakt…
@Toon: Het ligt zeker niet aan jou maar wellicht eerder aan enkele azijnzeikers hierboven die wel vaker alleen maar negatief of onzinnig reageren hier op iCulture.
Natuurlijk is dit een soort van parodie op de keynotes van Apple, maar ook op andere techbedrijven die met veel bombarie graag hun nieuwe producten op de markt brengen. Als dit echt een commercial rond Apple geweest zou zijn, zou dat al lang een lawsuit betekend hebben en daarnaast, waarom zou CB zich alleen op Apple richten?
Ik moet zeggen dat ik dit persoonlijk sinds tijden weer een leuke CB commercial vind, de laatste echt leuke was die met die loterijwinnares en die auto die volgegoten werd met beton. Of ik deze commercial nou leuk vind omdat Apple op de hak wordt genomen; nee. Het gaat om de technologie van tegenwoordig waar een dolletje om wordt gemaakt en de reclamemakers hierachter gaan op een bijzonder leuke manier om mee met de tijd. Sterker nog, ze zijn hun tijd vooruit want ik kan helaas alleen nog maar mijn Philips Hue lampen bedienen via een iOS app en mijn Apple Watch π
@Dviate: Inderdaad, het gebruik van smartphones om je huis en spullen in je huis te bedienen wordt hier op de hak genomen. Home technologie kan inbraakgevoelig zijn. Dat willen ze met deze reclame zeggen. Er zitten misschien wat mankementen in het filmpje, maar toch vind ik hem wel grappig en moet ik erom lachen. Als je teveel op details van zo’n reclamefilmpje ingaat, mis je de pointe.