Reacties voor: Evernote’s nieuwe Home-dashboard staat vol met widgets

Evernote komt met Home, een gloednieuw dashboard boordevol widgets. Deze toevoeging moet ervoor zorgen dat je meer informatie op een plek kunt vinden.
Redactie iCulture.nl -

Reacties: 2 reacties

  1. Allemaal prachtig deze nieuwe features maar nogal nutteloos wanneer het programma in de basis niet goed werkt. Een kleine 14 dagen geleden heb ik een premium abonnement overwogen maar ben daar al snel (na twee dagen uitgebreid testen) van afgestapt toen ik de Mac versie van Evernote ging gebruiken….een Premium abonnement onwaardig!!
    Ik kreeg te maken met lege notities, wel een header maar geen inhoud. PDF bestanden die soms wel en soms niet in beeld kwamen. Een trage interface, synchronisatie die nogal onvoorspelbaar was (soms duurde het wel een uur voordag een Notitie op mijn iPhone verscheen. Tenslotte is in de nieuwste Mac versie de bediening van de app zeker niet gebruiksvriendelijk. Een abonnement zou mij 5 euro per maand gaan kosten en om het goed werkend te krijgen moest ik maar de “legacy” versie downloaden…te zot voor woorden.

    Oh ja..als “Basic” klant kon ik met mijn problemen GEEN contact opnemen met de helpdesk. Dit was alleen voor premium klanten. De rest kan met zijn vragen op het forum terecht.

  2. Origineel geplaatst door Carel
    Allemaal prachtig deze nieuwe features maar nogal nutteloos wanneer het programma in de basis niet goed werkt. Een kleine 14 dagen geleden heb ik een premium abonnement overwogen maar ben daar al snel (na twee dagen uitgebreid testen) van afgestapt toen ik de Mac versie van Evernote ging gebruiken….een Premium abonnement onwaardig!!

    Ik kreeg te maken met lege notities, wel een header maar geen inhoud. PDF bestanden die soms wel en soms niet in beeld kwamen. Een trage interface, synchronisatie die nogal onvoorspelbaar was (soms duurde het wel een uur voordag een Notitie op mijn iPhone verscheen. Tenslotte is in de nieuwste Mac versie de bediening van de app zeker niet gebruiksvriendelijk. Een abonnement zou mij 5 euro per maand gaan kosten en om het goed werkend te krijgen moest ik maar de “legacy” versie downloaden…te zot voor woorden.

    Oh ja..als “Basic” klant kon ik met mijn problemen GEEN contact opnemen met de helpdesk. Dit was alleen voor premium klanten. De rest kan met zijn vragen op het forum terecht.

    Ja ik had het getest in de basic versie. Was er snel klaar mee. Was max 60 mb gratis ofzo. Heeft geen waarde meer tegenwoordig.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.