Reacties voor: Nieuwe Apple Music-reclamespot houdt het simpel

Apple heeft een nieuwe reclamespot voor Apple Music uitgebracht, waarin alle functies nog eens op een rijtje worden gezet.
Lees het complete artikel → Nieuwe Apple Music-reclamespot houdt het simpel
Redactie iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 7 reacties

  1. Waarom zijn er minder afspeellijsten van curators in ios10 en zijn die er bij ios9 nog wel

  2. In plaats van zo’n kort filmpje zou Apple beter een gratis variant aanbieden zodat ik het werkelijk kan uitproberen. Bij de start mijn drie gratis maanden van Apple Music verbruikt (compleet drama toen) en nu zou ik moeten betalen om te zien of het werkelijk beter is. No, thank you.

  3. @Mark: Wees gerust Mark het is nog steeds niet echt de moeite waard. Ik heb niet lang geleden mijn drie maanden durende periode afgesloten en ben weer terug bij Spotify. De look and feel is veel prettiger, betere geluidskwaliteit (premiumabo), geen gedoe met je eigen muziek naar iCloud.

  4. @Jan Willem: Nee, niet IS maar vind jij. Nuance verschil. Zo vind ik Spotify niet prettiger en qua geluidskwaliteit ben ik meer tevreden over Tidal HiFi.

  5. @Mark: Gratis is niet nodig. Voor €10 weet je of het verbeterd is. Als het je dat niet waard is prima maar vraag ik me af of je echt nieuwsgierig bent

  6. @Frits: Nee, ik ben niet zo nieuwsgierig er 10 euro voor te betalen nu ik tevreden ben over Spotify. Dat heb je goed gezien.

    De vraag is of dat mijn probleem is, of het probleem van Apple. Als de laatste meer klanten wil binnen halen, lijkt me dat vooral hun probleem.

  7. @Frits: Niet IS maar vind IJ dat is een nuance verschil…IK vind dat gratis in dit geval wel beter is als je daadwerkelijk mensen wilt overtuigen dat je als dienst verbeterd bent en beter bent als bv Spotify.(wat IK trouwens nog steeds niet vind…)

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.