Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 15 reacties
W.D
Ik heb een Fabrix case voor m’n 1st gn iPhone, en hij bevalt prima! Het feit dat hij iets strak zit is wel zo veilig, en na verloop van tijd gaat hij vanzelf iets losser zitten, maar niet te los.
Dat hij bij de 3g stuk gaat is jammer, maar het zijn mooie en goede cases!
rob
Als je hoesje kapot gaat van de 3G…. Heb je tenminste de 3G…………………………………:):):)
Niet te krijgen zeg die 3G.. nog ff en ik ga voor de Samsung I900 Omnia of Sony Ericsson X1…… Kan ook te gek begin ik langzaam te denken.. ik geef het nog een week of 2…. ( of tot die andere 2 toestellen uitkomen)
rob
Zeg ik nu….
Wouter
Ik heb vandaag net 2 sleeves van fabrix ontvangen, wacht alleen nog op mijn bestelde iphone 3g. op de verpakking staat dat de voor de 3G zijn. hoe kan ik zien of ik een te krappe heb? Valt dit na te meten?
ikkieman
Beste Rob.
Waarschijnlijk houdt Apple, en daarmee ook tegelijkertijd T-mobile, leveringsproblemen tot ver in augustus/half september (lijkt mij. Onbevestigd!) aangezien ze over de hele wereld moeten leveren. Amerika heeft zelfs geen enkele apple shop/AT&T winkel nog een iPhone. En dan lanceren ze 22 augustus ook nog eens in 20 andere landen.
Ik denk ik mijn eerdere mening moet herzien en dat Apple tot aan de kerst nog leveringsproblemen kan verwachten
Bacillus
Ik heb door extreem wrijfgedrag wel wat slijtage aan m’n rubberen hoes, wordt dat ook vergoed?
Bacillus
– Trolling, verwijderd.
rob
Nou dan ga ik voor de Samsung I900 Omnia of Sony Ericsson X1.. heb der een beeetje tabak van.. maar misschien draai ik nog bij…
Er zijn twee updates van Fabrix die zijn verwerkt in het originele nieuwsbericht.
Tristan
Hmm ik heb nog steeds geen vervanging voor mijn Fabrix-case die ik begin augustus heb ontvangen, ze reageerden eerst nog wel dat ik een nieuwe zou opgestuurd krijgen zoals gepost in het artikel maar daarna nooit meer wat terug gehoord op mijn emails. Bijzonder slechte service dus!
Ik heb een Fabrix case voor m’n 1st gn iPhone, en hij bevalt prima! Het feit dat hij iets strak zit is wel zo veilig, en na verloop van tijd gaat hij vanzelf iets losser zitten, maar niet te los.
Dat hij bij de 3g stuk gaat is jammer, maar het zijn mooie en goede cases!
Als je hoesje kapot gaat van de 3G…. Heb je tenminste de 3G…………………………………:):):)
Niet te krijgen zeg die 3G.. nog ff en ik ga voor de Samsung I900 Omnia of Sony Ericsson X1…… Kan ook te gek begin ik langzaam te denken.. ik geef het nog een week of 2…. ( of tot die andere 2 toestellen uitkomen)
Zeg ik nu….
Ik heb vandaag net 2 sleeves van fabrix ontvangen, wacht alleen nog op mijn bestelde iphone 3g. op de verpakking staat dat de voor de 3G zijn. hoe kan ik zien of ik een te krappe heb? Valt dit na te meten?
Beste Rob.
Waarschijnlijk houdt Apple, en daarmee ook tegelijkertijd T-mobile, leveringsproblemen tot ver in augustus/half september (lijkt mij. Onbevestigd!) aangezien ze over de hele wereld moeten leveren. Amerika heeft zelfs geen enkele apple shop/AT&T winkel nog een iPhone. En dan lanceren ze 22 augustus ook nog eens in 20 andere landen.
Ik denk ik mijn eerdere mening moet herzien en dat Apple tot aan de kerst nog leveringsproblemen kan verwachten
Ik heb door extreem wrijfgedrag wel wat slijtage aan m’n rubberen hoes, wordt dat ook vergoed?
– Trolling, verwijderd.
Nou dan ga ik voor de Samsung I900 Omnia of Sony Ericsson X1.. heb der een beeetje tabak van.. maar misschien draai ik nog bij…
Zou ik ook (bijna) denken !
Zie niks op die foto… ???
De foto bij het artikel is niet exemplarisch voor dit bericht. Volg even de linkjes in het artikel.
Je mag die van mij overkopen heb toch geen ontvangst *** ding
Ik zeg Nokia N96.. werkt altijd die Nokia`ssss:)
Er zijn twee updates van Fabrix die zijn verwerkt in het originele nieuwsbericht.
Hmm ik heb nog steeds geen vervanging voor mijn Fabrix-case die ik begin augustus heb ontvangen, ze reageerden eerst nog wel dat ik een nieuwe zou opgestuurd krijgen zoals gepost in het artikel maar daarna nooit meer wat terug gehoord op mijn emails. Bijzonder slechte service dus!