Ontwikkelaars die in-app aankopen bieden, moeten nog steeds voldoen aan de App Store-regels en dus gebruikmaken van Apple's betaalsysteem. Als gevolg daarvan heeft de app Fanhouse de prijzen van de in-app aankopen drastisch verhoogd.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
Jules
Dat zou ik dan ook doen..misschien een mooie tussenmaatregel.. bijvoorbeeld 30% duurder?
Ro
Ik weet niet precies of 30% erg hoog is of niet. Maar ik ben voorstander van hoe Apple zijn platformen bouwt en dit moet natuurlijk ook betaald worden. Dat daar een goed deel van naar Apple gaat lijkt mij logisch. Misschien kan het in de moderne tijd iets minder, nogmaals dat weet ik niet. Maar ik gok niet dat dit naar een paar procenten toe kan gaan.
En heeeeel eerlijk he; als Apple dit naar 5% zou gooien, zouden alle ontwikkelaars de prijzen omlaag doen? Ik denk echt dat veel ontwikkelaars 🖕🏼 deze geven en het geld in eigen zak houden. Niet allemaal, maar denk dat veel ontwikkelaars hier gebruik van maken. Dit gebeurt in andere markten ook.
Dat zou ik dan ook doen..misschien een mooie tussenmaatregel.. bijvoorbeeld 30% duurder?
Ik weet niet precies of 30% erg hoog is of niet. Maar ik ben voorstander van hoe Apple zijn platformen bouwt en dit moet natuurlijk ook betaald worden. Dat daar een goed deel van naar Apple gaat lijkt mij logisch. Misschien kan het in de moderne tijd iets minder, nogmaals dat weet ik niet. Maar ik gok niet dat dit naar een paar procenten toe kan gaan.
En heeeeel eerlijk he; als Apple dit naar 5% zou gooien, zouden alle ontwikkelaars de prijzen omlaag doen? Ik denk echt dat veel ontwikkelaars 🖕🏼 deze geven en het geld in eigen zak houden. Niet allemaal, maar denk dat veel ontwikkelaars hier gebruik van maken. Dit gebeurt in andere markten ook.
Prijzen gaan nooit naar beneden