Koeriersbedrijf FedEx bereidt zich voor op een flinke toename in het aantal pakketjes dat ze moeten bezorgen. De piek in bezorgingen wordt verwacht tussen 21 en 24 september, precies de periode waarin de nieuwe iPhone wordt verwacht. FedEx is de vaste koeriersdienst die bestelde pakketten van de Apple Store bij klanten thuis bezorgd. In een interne memo kondigt FedEx aan dat een interne training voor medewerkers wordt uitgesteld. De memo kwam in handen van MacRumors en is hieronder te zien.
Bovendien mogen medewerkers in de periode tussen en 21 en 24 september maar in beperkte mate op reis gaan. 21 september valt op een vrijdag, een vaste dag voor de introductie van nieuwe iPhones. Vorig jaar kwam de iPhone 4S op vrijdag 14 oktober beschikbaar en eerdere iPhones kwamen in diverse landen ook altijd op een vrijdag in de winkel.
Online bestellen is misschien minder spannend dan met z’n allen bij de Apple Store kamperen, maar kan toch slim zijn. In 2010 leverde FedEx de iPhone 4 een dag te vroeg af bij mensen die een pre-order hadden geplaatst. Later bleek dat sommige mensen hun iPhone 4 zelfs twee dagen te vroeg hadden ontvangen. In Nederland hebben we daar natuurlijk niets aan. Wij kunnen ons straks op afstand vergapen aan de zich opstapelende dozen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 3 reacties