Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 8 reacties
paul bierman
Ziet er prachtig uit. Ik ben zelf hardlooptrainer bij een atletiekclub. Kan ik hier zelf van gebruikmaken met mijn atleten?
Of moet ik eerst Fitmo trainer worden?
@paul bierman: Je moet je eerst aanmelden als Fitmo trainer. Ze letten op persoonlijkheid en professionaliteit, je hoeft geen bepaalde filosofie aan te hangen. Lijkt mij handig hoor, ook voor trainers om nog wat extra klanten te kunnen bedienen.
paul bierman
Origineel geplaatst door Gonny van der Zwaag @paul bierman: Je moet je eerst aanmelden als Fitmo trainer. Ze letten op persoonlijkheid en professionaliteit, je hoeft geen bepaalde filosofie aan te hangen. Lijkt mij handig hoor, ook voor trainers om nog wat extra klanten te kunnen bedienen.
Gonny, er is een wachtlijst. Kun jij me via de achterdeur naar binnen loodsen?
@paul bierman: Dank voor je interesse Paul, het klopt dat er een paar dingen waren die momenteel niet optimaal werkten in de app afgelopen weekend, maar inmiddels bijna allemaal opgelost zijn (Dankjewel @Gonny voor je feedback).
Kun je contact met me opnemen via paul@fitmo.com, zodat we kunnen kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen? Hartelijk dank alvast!
Ziet er prachtig uit. Ik ben zelf hardlooptrainer bij een atletiekclub. Kan ik hier zelf van gebruikmaken met mijn atleten?
Of moet ik eerst Fitmo trainer worden?
@paul bierman: Je moet je eerst aanmelden als Fitmo trainer. Ze letten op persoonlijkheid en professionaliteit, je hoeft geen bepaalde filosofie aan te hangen. Lijkt mij handig hoor, ook voor trainers om nog wat extra klanten te kunnen bedienen.
Gonny, er is een wachtlijst. Kun jij me via de achterdeur naar binnen loodsen?
@paul bierman: Ik zit momenteel nog even met bepaalde onderdelen in de app, die niet werken. Dus als ik jou was, zou ik nog even wachten 🙂
@paul bierman: Dank voor je interesse Paul, het klopt dat er een paar dingen waren die momenteel niet optimaal werkten in de app afgelopen weekend, maar inmiddels bijna allemaal opgelost zijn (Dankjewel @Gonny voor je feedback).
Kun je contact met me opnemen via paul@fitmo.com, zodat we kunnen kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen? Hartelijk dank alvast!
Groet, Paul
@Paul Musters: Inderdaad, loopt inmiddels een stuk beter, Paul! De menselijke factor van de coach maakt toch wel een groot verschil.
Dankjewel @Gonny, heel goed om te horen. Heel veel plezier en succes bij het behalen van je gezondheidsdoelen!
“You know that terrible feeling after a workout? Neither do I”