Ontwikkelaars kunnen nog niet officieel native apps voor watchOS 2 maken, maar enthousiaste developers zijn er nu al in geslaagd met Flappy Bird en Canabalt.
Nu bijna een week in gebruik en kan eigenlijk al niet meer zonder…
DirkDiggler
Beter een ‘echte’ GameWatch kopen. Heb je tenminste ‘fatsoenlijke’ controllers! En ziet er ook nig eens fantastisch HIP uit! 😉
Maurice
Ik wacht nog ff op de 2e gen in 2016 tezamen met de 6s/6s+
Erik Veer
in de eerste regels staat: Voor de ontwikkeling van native Apple Watch-apps hebben ontwikkelaars frameworks zoals UIKit en SpriteKit nodig. Deze heeft Apple op dit moment nog niet voor ontwikkelaars beschikbaar gesteld
zit dit wel watchOS 2?
Maarten
Heb gisteren de mijne besteld in Duitsland via Packet forwarding adres. Wordt morgen daar al geleverd (Sport 38mm, space grey).
Ed
@Maarten: bij de 38 mm wordt op de Duitse Apple store inderdaad gesproken over dagen, 42 mm nog steeds 1a2 weken
Games op de Apple Watch: zo nutteloos.
@Peabz21: En maar klagen dat de batterij snel leeg is…
Nee, ook dit is geen nuttige functie. Apple heeft mij nog altijd niet overtuigd.
Nu bijna een week in gebruik en kan eigenlijk al niet meer zonder…
Beter een ‘echte’ GameWatch kopen. Heb je tenminste ‘fatsoenlijke’ controllers! En ziet er ook nig eens fantastisch HIP uit! 😉
Ik wacht nog ff op de 2e gen in 2016 tezamen met de 6s/6s+
in de eerste regels staat: Voor de ontwikkeling van native Apple Watch-apps hebben ontwikkelaars frameworks zoals UIKit en SpriteKit nodig. Deze heeft Apple op dit moment nog niet voor ontwikkelaars beschikbaar gesteld
zit dit wel watchOS 2?
Heb gisteren de mijne besteld in Duitsland via Packet forwarding adres. Wordt morgen daar al geleverd (Sport 38mm, space grey).
@Maarten: bij de 38 mm wordt op de Duitse Apple store inderdaad gesproken over dagen, 42 mm nog steeds 1a2 weken