Volte handig, leuk komt ook wel maar nog niet noodzakelijk.
Vowifi zie niet een meerwaarde vanuit provider oogpunt.
Applefreake
Dat is het enige wat er mist bij tmobile
Kees
Laat ze eerst maar eens zorgen voor fatsoenlijke dekking bij T-mobile, zorgen dat gesprekken niet uit het niets wegvallen en mobiel internetten normaal gaat. Op 1 KM van schiphol en niet eens bereik binnen. Duidelijk een bedrijf dat veel te hard van stapel loopt, zonder dat de basis goed is. Extreem slechte, zakelijke, klantenservice. Het is dat de baas T-Mobile had, anders was ik nooit weggegaan bij KPN
Dave
@Kees: Elke provider kan het ergens slecht hebben. Rest van je bericht is nergens a 2018 op gebaseerd.
Dimitri Cornelissen
@Dave: inderdaad is gewoon onzin kpn heeft alang niet meer het beste netwerk er zijn ook plekken waar kpn helemaal ruk is
Marcel
Ongelofelijk Tele-2 het bedrijf met de slechtste klantenservice ! Kan er een boek over schrijven ☹️☹️☹️
Kees
Origineel geplaatst door Dave @Kees: Elke provider kan het ergens slecht hebben. Rest van je bericht is nergens a 2018 op gebaseerd.
Klopt, ergens wel. Alleen niet in elk woonhuis, midden op de snelweg enz. Het bereik is dramatisch en vwb de klantenservice heb ik er wekelijks mee te maken dus wel degelijk
Bas Voet
Ik ben tevreden over Tele2 in Nederland, ik hoop dat ik na de fusie nu ook in het buitenland 4G kan gebruiken. Dat mis ik wel.
Gertje
Origineel geplaatst door Dave @Kees: Elke provider kan het ergens slecht hebben. Rest van je bericht is nergens a 2018 op gebaseerd.
In de kleinere dorpen is het nog bar slecht met tmobile,
Buiten moeten bellen omdat het anders niet lukt.
Ben er heel snel weer weg gegaan.
Elliott
Origineel geplaatst door Marcel
Ongelofelijk Tele-2 het bedrijf met de slechtste klantenservice ! Kan er een boek over schrijven ☹️☹️☹️
Wel gek hoor. Ik vind Tele 2 echt super. Vooral tevreden over de service via Messenger.
Justin
Dit is slecht nieuws! Dit zal de prijzen flink opdrijven, dat zien we bij onze zuider buren ook.
J. Berg
@Bas Voet: Idem hier. Internet op 3G en ook nog eens geknepen in buitenland is om te janken
Cihan
Vaarwel onbeperkt internet. Was leuk om je gekend te hebben.
Frank
Internet buitenland Tele2 is echt waardeloos. Ik ben net terug van een weekend Londen maar mobiel internet was of super traag of totaal niet te gebruiken ondanks dat mijn toestel 3G aangaf. Ik hoop dat dit met de fusie beter gaat worden.
Justin K
Origineel geplaatst door Kees Laat ze eerst maar eens zorgen voor fatsoenlijke dekking bij T-mobile, zorgen dat gesprekken niet uit het niets wegvallen en mobiel internetten normaal gaat. Op 1 KM van schiphol en niet eens bereik binnen. Duidelijk een bedrijf dat veel te hard van stapel loopt, zonder dat de basis goed is. Extreem slechte, zakelijke, klantenservice. Het is dat de baas T-Mobile had, anders was ik nooit weggegaan bij KPN
Misschien ff ander simkaartje halen want dit hoort niet
Kees
@Justin K: Die hebben ze al opgestuurd na veel pijn en moeite. Helpt helaas niks… Kan niet eens bellen als ik binnen ben. Snel weer terug naar KPN 😉
Robert
@Kees: Dat is wel zuur, maar zeker plaatsafhankelijk. Ik heb thuis namelijk exact het omgekeerde. Alleen T-Mobile heeft goed bereik bij mij in huis, mensen met KPN en vodafone kunnen alleen in de tuin bellen.
Kees
@Robert: Lucky you! Ik heb het op heel veel plekken helaas. Ik rijd het hele land door voor werk en dagelijks worden gesprekken verbroken enz. T-Mobile zegt dat het aan mijn iPhone 8 plus ligt en iOS. Ik heb een half jaar mijn eigen KPN abonnement nog gebruikt voordat het omgezet werd naar T-Mobile en nooit last gehad. De zakelijke klantenservice is bedroevend slecht dus daar kom ik niet verder mee ook. Hopelijk gaat de werkgever het inzien en kunnen we allemaal weer overstappen, aangezien veel collegae hetzelfde hebben…😁
Frapple
Origineel geplaatst door Marcel
Ongelofelijk Tele-2 het bedrijf met de slechtste klantenservice ! Kan er een boek over schrijven ☹️☹️☹️
Mocht je dat gaan doen, mag mijn verhaal er dan ook in? 😀
Applefreake
Heb t-mobile al 10 jaar en heb nooit problemen, met bereik gewoon topp provider, als ik een probleem heb. Word altijd gelijk geregeld, omdat ik de nummer van een manager heb die regelt gelijk alles. Word ook gelijk terug gebeld door TM.
En nu maar hopen dat WiFi Calling and VoLTE eindelijk ook eens naar T-Mobile komt.
Volte handig, leuk komt ook wel maar nog niet noodzakelijk.
Vowifi zie niet een meerwaarde vanuit provider oogpunt.
Dat is het enige wat er mist bij tmobile
Laat ze eerst maar eens zorgen voor fatsoenlijke dekking bij T-mobile, zorgen dat gesprekken niet uit het niets wegvallen en mobiel internetten normaal gaat. Op 1 KM van schiphol en niet eens bereik binnen. Duidelijk een bedrijf dat veel te hard van stapel loopt, zonder dat de basis goed is. Extreem slechte, zakelijke, klantenservice. Het is dat de baas T-Mobile had, anders was ik nooit weggegaan bij KPN
@Kees: Elke provider kan het ergens slecht hebben. Rest van je bericht is nergens a 2018 op gebaseerd.
@Dave: inderdaad is gewoon onzin kpn heeft alang niet meer het beste netwerk er zijn ook plekken waar kpn helemaal ruk is
Ongelofelijk Tele-2 het bedrijf met de slechtste klantenservice ! Kan er een boek over schrijven ☹️☹️☹️
Klopt, ergens wel. Alleen niet in elk woonhuis, midden op de snelweg enz. Het bereik is dramatisch en vwb de klantenservice heb ik er wekelijks mee te maken dus wel degelijk
Ik ben tevreden over Tele2 in Nederland, ik hoop dat ik na de fusie nu ook in het buitenland 4G kan gebruiken. Dat mis ik wel.
In de kleinere dorpen is het nog bar slecht met tmobile,
Buiten moeten bellen omdat het anders niet lukt.
Ben er heel snel weer weg gegaan.
Wel gek hoor. Ik vind Tele 2 echt super. Vooral tevreden over de service via Messenger.
Dit is slecht nieuws! Dit zal de prijzen flink opdrijven, dat zien we bij onze zuider buren ook.
@Bas Voet: Idem hier. Internet op 3G en ook nog eens geknepen in buitenland is om te janken
Vaarwel onbeperkt internet. Was leuk om je gekend te hebben.
Internet buitenland Tele2 is echt waardeloos. Ik ben net terug van een weekend Londen maar mobiel internet was of super traag of totaal niet te gebruiken ondanks dat mijn toestel 3G aangaf. Ik hoop dat dit met de fusie beter gaat worden.
Misschien ff ander simkaartje halen want dit hoort niet
@Justin K: Die hebben ze al opgestuurd na veel pijn en moeite. Helpt helaas niks… Kan niet eens bellen als ik binnen ben. Snel weer terug naar KPN 😉
@Kees: Dat is wel zuur, maar zeker plaatsafhankelijk. Ik heb thuis namelijk exact het omgekeerde. Alleen T-Mobile heeft goed bereik bij mij in huis, mensen met KPN en vodafone kunnen alleen in de tuin bellen.
@Robert: Lucky you! Ik heb het op heel veel plekken helaas. Ik rijd het hele land door voor werk en dagelijks worden gesprekken verbroken enz. T-Mobile zegt dat het aan mijn iPhone 8 plus ligt en iOS. Ik heb een half jaar mijn eigen KPN abonnement nog gebruikt voordat het omgezet werd naar T-Mobile en nooit last gehad. De zakelijke klantenservice is bedroevend slecht dus daar kom ik niet verder mee ook. Hopelijk gaat de werkgever het inzien en kunnen we allemaal weer overstappen, aangezien veel collegae hetzelfde hebben…😁
Mocht je dat gaan doen, mag mijn verhaal er dan ook in? 😀
Heb t-mobile al 10 jaar en heb nooit problemen, met bereik gewoon topp provider, als ik een probleem heb. Word altijd gelijk geregeld, omdat ik de nummer van een manager heb die regelt gelijk alles. Word ook gelijk terug gebeld door TM.