“…maar die alleen geschikt is voor de Mac.” -> komt er dan ook een Windows versie van uit?
Pr4n4
Wordt dit een soort X-code voor o.a. Windows? Maar dan met wat automatiserings trucjes?
JWVD
Het is en blijft voorlopig alleen voor de Mac.
timneutel
vet! ziet er echt heel mooi uit
Thaurin
Betekent dit dat we straks dozijnen crappy games in de app store zullen zien van wannabe game devs? ๐ ik probeer optimistisch te blijven en de Apple belasting zal de meesten stoppen, maar het doet mij denken aan de vele posts van ongeinformeerde tieners die na hun eerste aanraking met online games direct hun eigen MMORPG project willen beginnen. ๐
Ja waarom zouden ze het voor windows uit brengen.
Je moet je App toch kunnen testen op een iphone of simulator die alleen via de SDK werkt die weer MAc only is.
Een windows gebruiker zou er dan vervolgens nog niks aan hebben. Tot de dag dat apple de SDK ook voor windows ontwikkelaars openstelt.
Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Ook de SDK is een van apples truckjes om weer een mac computer te verkopen.
als je het goed bekeijkt zijn alle ipods iphones en intressante software van apple verkapte trojans om je een MAC aan te laten schaffen.
Dat doen ze goed. Elk bedrijf wil winst maken natuurlijk dus ze moeten wel ๐
Spanx
Origineel geplaatst door ThaurinBetekent dit dat we straks dozijnen crappy games in de app store zullen zien van wannabe game devs? ๐ ik probeer optimistisch te blijven en de Apple belasting zal de meesten stoppen, maar het doet mij denken aan de vele posts van ongeinformeerde tieners die na hun eerste aanraking met online games direct hun eigen MMORPG project willen beginnen. ๐
Euw.. wink wink.. dit doet me denken aan posts van oude zuurpruimen, veelal leraren met 50 jaar ervaring, die bij voorbaat al alle creativiteit uit hun leerlingen willen slaan… wink wink smiley smiley
Requirements
In order to license and use Unity iPhone Publishing, developers must meet the following requirements:
You must own Unity 2.x (Indie or Pro)
You must be an approved Apple Developer for the iPhone and install the iPhone SDK (requires Mac OSX 10.5.4 or later)
For more information about becoming an approved Apple Developer for the iPhone please visit the following web site: http://developer.apple.com/iphone/
JWVD
Origineel geplaatst door ThaurinBetekent dit dat we straks dozijnen crappy games in de app store zullen zien van wannabe game devs? ๐ ik probeer optimistisch te blijven en de Apple belasting zal de meesten stoppen, maar het doet mij denken aan de vele posts van ongeinformeerde tieners die na hun eerste aanraking met online games direct hun eigen MMORPG project willen beginnen. ๐
Het enige wat die tieners altijd nog zoeken is een programmeur ๐
Thaurin
Begrijp me niet verkeerd: niets tegen creativiteit, hoor! Ik vraag me alleen af in hoeverre kwaliteit wordt onderschat in ontwikkelland. Een goed voorbeeld vind ik de modding community van vele PC games. De volwassen projecten zijn meestal enorme inspanningen van meerdere mensen over een aantal jaar, waarbij het gros het onderspit delft.
Ik vond het gewoon altijd wel schattig hoe iemand die helemaal geen ervaring heeft in design, development of project management aankondigde op de forums dat ie zo’n enorm project was begonnen.
Ik neem aan dat het 3D-games moeten zijn en niet 3G-games?
Hahha, wooow, als het niet te duur word, ga ik het misschien nog wel aanschaffen.
En dit gaat zeker een overvloed aan games opleveren voor de app store:P
“…maar die alleen geschikt is voor de Mac.” -> komt er dan ook een Windows versie van uit?
Wordt dit een soort X-code voor o.a. Windows? Maar dan met wat automatiserings trucjes?
Het is en blijft voorlopig alleen voor de Mac.
vet! ziet er echt heel mooi uit
Betekent dit dat we straks dozijnen crappy games in de app store zullen zien van wannabe game devs? ๐ ik probeer optimistisch te blijven en de Apple belasting zal de meesten stoppen, maar het doet mij denken aan de vele posts van ongeinformeerde tieners die na hun eerste aanraking met online games direct hun eigen MMORPG project willen beginnen. ๐
Ja waarom zouden ze het voor windows uit brengen.
Je moet je App toch kunnen testen op een iphone of simulator die alleen via de SDK werkt die weer MAc only is.
Een windows gebruiker zou er dan vervolgens nog niks aan hebben. Tot de dag dat apple de SDK ook voor windows ontwikkelaars openstelt.
Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Ook de SDK is een van apples truckjes om weer een mac computer te verkopen.
als je het goed bekeijkt zijn alle ipods iphones en intressante software van apple verkapte trojans om je een MAC aan te laten schaffen.
Dat doen ze goed. Elk bedrijf wil winst maken natuurlijk dus ze moeten wel ๐
Euw.. wink wink.. dit doet me denken aan posts van oude zuurpruimen, veelal leraren met 50 jaar ervaring, die bij voorbaat al alle creativiteit uit hun leerlingen willen slaan… wink wink smiley smiley
Requirements
In order to license and use Unity iPhone Publishing, developers must meet the following requirements:
You must own Unity 2.x (Indie or Pro)
You must be an approved Apple Developer for the iPhone and install the iPhone SDK (requires Mac OSX 10.5.4 or later)
For more information about becoming an approved Apple Developer for the iPhone please visit the following web site: http://developer.apple.com/iphone/
Het enige wat die tieners altijd nog zoeken is een programmeur ๐
Begrijp me niet verkeerd: niets tegen creativiteit, hoor! Ik vraag me alleen af in hoeverre kwaliteit wordt onderschat in ontwikkelland. Een goed voorbeeld vind ik de modding community van vele PC games. De volwassen projecten zijn meestal enorme inspanningen van meerdere mensen over een aantal jaar, waarbij het gros het onderspit delft.
Ik vond het gewoon altijd wel schattig hoe iemand die helemaal geen ervaring heeft in design, development of project management aankondigde op de forums dat ie zo’n enorm project was begonnen.