Reacties voor: Gebruikers melden 3G-problemen met nieuwe iPad
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Mijn 3G-receptie is ook extreem slecht. In Frankrijk had ik er heel veel last van. Het is wel een T-Mobile simkaart. Maar dat maakt niet uit denk ik. Ik zat daar op het netwerk van Orange F.
Gebruik 3g niet zo vaak, maar had op zich al wel geconstateerd dat ik 1a 2 streepjes minder bereik heb als met de 1st gen ipad. Maar hoeveel dat werkelijk scheelt weet ik niet, zit op kpn netwerk (telfort).
Wordt steeds beter die 3e versie. Apparaat is bijna niet Apple waardig, Steve draait zich om in zijn graf, hij had dit nooit geaccepteerd.
Slechte testfase gedaan Apple, dit is niet nodig!
Uch, hou op. Bij elke release van een nieuwe iPad of iPhone versie loopt het weer over van de “klachten”. En dan als ware het een wonder verdwijnen al die klachten nadat het apparaat een poos op de markt is. Totdat de volgende iPad verschijnt. Ok, sommige apparaten kunnen een probleem hebben. Heet gewoon maandagochtendmonster. En met het volume dat deze dingen gemaakt worden is de kans simpelweg groter dat er maandagochtendmonsters zijn.
Onzin, op basis van niks dit soort uitspraken doen… En dan die faalreactie “Steve draait zich..” laat die man toch rusten.
LEAVE APPLE ALONE!!!!!!
Helaas ervaring het zelfde probleem, had eerst een iPad (1) 3G en geen problemen met 3G, en op de nieuwe IPad, moet ik dagelijks de netwerk instellingen reseten om gebruik te kunnen maken van 3G.
Best frustrend, hopelijk verholpen in de volgende update….
Helaas ervaar ik het zelfde probleem, had eerst een iPad (1) 3G en geen problemen met 3G, en op de nieuwe IPad, moet ik dagelijks de netwerk instellingen reseten om gebruik te kunnen maken van 3G.
Best frustrend, hopelijk verholpen in de volgende update….
Helaas ervaar ik het zelfde probleem, had eerst een iPad (1) 3G en geen problemen met 3G, en op de nieuwe IPad, moet ik dagelijks de netwerk instellingen reseten om gebruik te kunnen maken van 3G.
Best frustrend, hopelijk verholpen in de volgende update….
Wow daar ging wat fout, uiteraad de bedoeling dat ik maar 1x reageerde (kreeg steeds de melding dat bericht niet geplaatst was)
Awkward ….
Dat heb Ik weer, m’n iPad 3 wordt niet warm, niet eens lauw. Heb geen vlekjes op m’n scherm en m’n WIfi ontvangst is ook al perfect. Zo valt er natuurlijk niets te zeiken!!!
When you buy an apple product you do expect more , you pay a high price and it should work without bugs or problems , no excuses for early adopters ect as the product should be tested better , apple make very nice products but the quality of the testing is poor , as is the apple store in amsterdam , which sold me the new ipad with 64gb and 4g , i was told by more than 3 apple staff the ipad will work on the upcoming lte 4g networks in holland and europe , this itself is not correct , i still have the ipad and have none of he problems mentioned , but do feel if apple’s official shop does not know its own products then its better to buy from mediamarkt , least there they know the 4g is usa only.
Ik ook! Heerlijk apparaat en functioneert fantastisch.
very Hot Flashing LED Shoelaces with free shipping
http://d.nynu.net/83
Ik heb ook last van het 3G probleem. Moet vaak reset uitvoeren. Op ipad1 geen problemen. Hoop dat issue wordt opgelost met volgende update
Hier ook probleem met 3G op nieuwe iPad. Na aanzetten werkt 3G goed. Wanneer ik hem dan even niet gebruik, werkt de 3G verbinding niet meer. Eindeloze wachttijden. Ipad uitzetten en aanzetten lost het probleem (even) op. Helaas. Dit soort work-arounds doen met teveel aan mijn Windows tijd denken. Hopelijk komt Apple (of T-Mobile) snel met een oplossing.
Vraag me af of er een relatie is met de provider. Heb zelf T-Mobile (data only). Zijn er mensen met hetzelfde probleem (3G doet het pas na aan/uit zetten iPad of resetten netwerkinstellingen) maar met een andere provider?
@Lud70:
Ik heb Vodaphone….
@Piet Verberg: dan hoop ik met jou op een snelle fix van Apple. Dit gehannes is Apple onwaardig…
@Lud70:
Yep……
bij mij ook problemen met 3g op de nieuwe iPad3. Ik heb mijn simkaart uit de iPad2 gehaald en in de iPad3 gestopt. Werkt prima, totdat je een wifi verbinding gehad hebt, en terug gaat naar 3g. Dan werkt het opeens niet meer. Netwerkinstellingen terugzetten, of harde reset is de enige oplossing. Waardeloos…..
—
De bruidsfotograaf in Nederland Mentel Fotografie Voor de mooiste bruidsreportages en zwangerschapsfotos.
Hier ook hetzelfde probleem. Na wifi verbinding geen netwerkverbinding met 3G. Ik zie wel de verbindingsstreepjes, T-mobile en 3G links boven, maar geen verbinding. Na reset werkt 3G dan weer (even). Mijn provider is T-mobile. Heb al een nieuwe simkaart gekocht, netwerkinstellingen gereset, APN-instellingen aangepast naar “internet”en de sim-pin uitgezet. Niets helpt.
Hoop op een snelle oplossing voor dit vervelende probleem.
Sinds vandaag krijg ik geen verbinding meer met mijn mobiele internet op de iPad 3. Tot gisteren niks aan de hand. Boven in scherm staat wel dat er verbinding is met provider, maar geen enkele app die verbinding nodig heeft met internet doet het. Wel op WiFi. Uiteindelijk herstelt naar fabrieksinstellingen en nog steeds zonder resultaat.
Ook mijn IPad 2 heeft spontaan bedacht dat het de simkaart niet meer ziet. Een nieuwe simkaart heeft geen soelaas geboden. Het lijkt inderdaad aan de IPad zelf te liggen en niet aan de simkaart.
Wie weet hoe dit op te lossen?
@Johan Timmer: Sinds ik de laatste software update heb geïnstalleerd was bij mij het probleem verholpen.
Misschien/hopelijk is dit het probleem?
Heb de laatste tijd juist geen last meer van het probleem.
Weet niet precies of dat na een update was.
Niet over klagen!!!
Wordt niet geaccepteerd door de die hard fans, je wordt gelijk afgemaakt als Android fan.
Maar als gerust stelling volgend jaar kan je weer een nieuwe kopen, misschien is die wel 2 gram lichter hoef je je ook niet meer te vertillen 😉
Ik heb netwerkproblemen in het buitenland met de Ipad3. Ik heb geen verbinding met een provider en dus geen 3G internet. Iemand bekend met dit probleem? Wat kan ik hieraan doen. Moet dan ook de netwerkinstellingen gereset worden?