Iets opvallends in de laatste iPhone-commercial: de tekst over het tweejarige AT&T-contract op het einde van de commercial is verdwenen. En niet alleen in de laatste commercial: de tekst is in alle commercials verwijderd, zo blijkt uit een bericht op website TUAW.com.
Eerst was er sprake van dat de iPhone met prepaid zou zijn te krijgen, toen plaatste Apple de commercials online waarin dudelijk op het einde was te lezen “Use requires minimum new 2 year activation plan”, en nu hebben Apple en AT&T die bewuste tekst weer uit de commercials laten verwijderen. Wat is er aan de hand? De kansen dat er toch geen 2-jarig AT&T-wurgcontract nodig is worden hierdoor in ieder geval aanzienlijk vergroot, of beide partijen hebben ineens bedacht dat de tekst teveel afschrikking wekte. Of Apple heeft zich ineens bedacht dat de commercials ook internationaal gebruikt moeten kunnen worden. Dan is die regel over een contract bij een telecomaanbieder die je totaal niet kent inderdaad erg verwarrend. We wachten af!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties