De Zwitserse spoorwegen krijgen 17 miljoen euro voor het gebruik van de Zwitserse stationsklok in iOS 6. De klokapp van de iPad bevat een kopie van de klok.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 14 reacties
Dijkhuizen
Eigenlijk erg voor woorden.
Ze laten hun eigen klanten barsten voor een iPad die niet goed is dan sluit je ook nog Apple Care af en dan zeggen ze: ja maar je moet ook een creditcard hebben.
Dus we kunnen niks voor u doen.
Maar voor zo’n stomme klok betalen ze wel 17 miljoen.
Mark
@Dijkhuizen:
Als je de iPad in NL gekocht hebt dan heb je recht op 2 jaar garantie, dus als jouw ipad niet goed is, stuur ‘m terug naar de leverancier met een duidelijke klachtomschrijving.
Mocht je iPad minder dan een jaar oud kan je ook zelf naar de Apple store in Amsterdam, als je je probleem daar kan herproduceren (dus laten zien wat er fout mee is) regelt Apple zelf de garantie-afhandeling.
ferry
@Dijkhuizen: Heb na 3 jaar nog een volledig nieuw beeldscherm twv 1000€ gehad op mn macbook… omdat er n vlekje in zat. geen discussie, werd direct afgehandeld. ik denk dat je ze misschien op de verkeerde wijze benaderd. (heb overigens geen creditcard en ben dus prima geholpen door applecare, nog nooit slecht behandeld door apple)
Willem
Weet iemand hoe ik die stomme klok app van mijn iPad af krijg?
Ik vind het zeer irritant om een klok op mijn scherm te hebben die stil staat op kwart over tien!
michal
Heeft Apple per ongeluk de Zwitserse klok gekopieerd en moet moeten ze nou dokken?
Of vonden ze het zo design zo mooi en hebben ze daar gewoon 17 miljoen euro er voor over?
Dijkhuizen
Ik heb mijn ipad in nl gekocht
En er komt licht door mijn ipad scherm heen
Maar ik heb hem 24 uur per dag nodig dus kan hem niet missen en om hem 1 op 1 te ruilen met Apple heb je Apple care nodig maar omdarpt ze een borg nodig hebben
Of je hem wel stuurd vragen ze om credit card gegevens
Maar ik hoor getal iedereen is hier zo Apple geil dat ze niks over Apple negatiefs willen horen
Kijk de ipad is verder een mooi product alleen de service is ver te zoeken van Apple
BBT
@Dijkhuizen: Er komt meestal licht door je scherm heen:P
Raymond
Origineel geplaatst door Dijkhuizen Maar ik hoor getal iedereen is hier zo Apple geil dat ze niks over Apple negatiefs willen horenKijk de ipad is verder een mooi product alleen de service is ver te zoeken van Apple
Of zou het kunnen dat iedereen een andere ervaring heeft? Waar zijn je punten trouwens?:D
Dijkhuizen
Over welke punten heb jij het dan
Het is toch zo ik wil me ipad omruilen bij Apple
Dan smeren ze je Apple care aan en dan zeggen ze erna je heb een credit card nodig
Dijkhuizen
@BBT
Goh wat een slimme opmerking nee man
Heel ander licht wat er niet hoort te zitten :
Napster
Ik heb mijn iPad in de VS gekocht. In het 2e jaar deden zich problemen met de accu en de lader voor. Werd direct een omruiling voorgesteld. Enige nadeel was dat de iPad 2 niet op voorraad was. Dag erna een telefoontje dat ‘ie weer op voorraad was. Toen maar weer retourtje Sittard – A’dam. Wat mij betreft over de service van Apple niets te klagen.
Raymond
Origineel geplaatst door Dijkhuizen Over welke punten heb jij het danHet is toch zo ik wil me ipad omruilen bij Apple Dan smeren ze je Apple care aan en dan zeggen ze erna je heb een credit card nodig
Ik bedoel je hebt geen punten in je tekst. 😀
Is wat makkelijker te lezen met punten.
dlo
Kom op, 17 miljoen euro in deze tijd? Had gewoon een ander ontwerp gekozen en de 17 miljoen euro aan andere zaken besteed, bijv. verder verbeteren van IOS.
Zonde van het geld!
remcootje
Rare zaak over die klok. Apple heeft een hekel aan kopieergedrag en nu doen ze het zelf. Ik neem aan dat ze hier van wisten want de designers zijn geen kleuters en weten heel goed wat ze ontwerpen. Waarschijnlijk hadden ze hier niet op gerekend of namen ze het voor lief. Alsnog pot verwijdt de ketel….
Eigenlijk erg voor woorden.
Ze laten hun eigen klanten barsten voor een iPad die niet goed is dan sluit je ook nog Apple Care af en dan zeggen ze: ja maar je moet ook een creditcard hebben.
Dus we kunnen niks voor u doen.
Maar voor zo’n stomme klok betalen ze wel 17 miljoen.
@Dijkhuizen:
Als je de iPad in NL gekocht hebt dan heb je recht op 2 jaar garantie, dus als jouw ipad niet goed is, stuur ‘m terug naar de leverancier met een duidelijke klachtomschrijving.
Mocht je iPad minder dan een jaar oud kan je ook zelf naar de Apple store in Amsterdam, als je je probleem daar kan herproduceren (dus laten zien wat er fout mee is) regelt Apple zelf de garantie-afhandeling.
@Dijkhuizen: Heb na 3 jaar nog een volledig nieuw beeldscherm twv 1000€ gehad op mn macbook… omdat er n vlekje in zat. geen discussie, werd direct afgehandeld. ik denk dat je ze misschien op de verkeerde wijze benaderd. (heb overigens geen creditcard en ben dus prima geholpen door applecare, nog nooit slecht behandeld door apple)
Weet iemand hoe ik die stomme klok app van mijn iPad af krijg?
Ik vind het zeer irritant om een klok op mijn scherm te hebben die stil staat op kwart over tien!
Heeft Apple per ongeluk de Zwitserse klok gekopieerd en moet moeten ze nou dokken?
Of vonden ze het zo design zo mooi en hebben ze daar gewoon 17 miljoen euro er voor over?
Ik heb mijn ipad in nl gekocht
En er komt licht door mijn ipad scherm heen
Maar ik heb hem 24 uur per dag nodig dus kan hem niet missen en om hem 1 op 1 te ruilen met Apple heb je Apple care nodig maar omdarpt ze een borg nodig hebben
Of je hem wel stuurd vragen ze om credit card gegevens
Maar ik hoor getal iedereen is hier zo Apple geil dat ze niks over Apple negatiefs willen horen
Kijk de ipad is verder een mooi product alleen de service is ver te zoeken van Apple
@Dijkhuizen: Er komt meestal licht door je scherm heen:P
Of zou het kunnen dat iedereen een andere ervaring heeft? Waar zijn je punten trouwens?:D
Over welke punten heb jij het dan
Het is toch zo ik wil me ipad omruilen bij Apple
Dan smeren ze je Apple care aan en dan zeggen ze erna je heb een credit card nodig
@BBT
Goh wat een slimme opmerking nee man
Heel ander licht wat er niet hoort te zitten :
Ik heb mijn iPad in de VS gekocht. In het 2e jaar deden zich problemen met de accu en de lader voor. Werd direct een omruiling voorgesteld. Enige nadeel was dat de iPad 2 niet op voorraad was. Dag erna een telefoontje dat ‘ie weer op voorraad was. Toen maar weer retourtje Sittard – A’dam. Wat mij betreft over de service van Apple niets te klagen.
Ik bedoel je hebt geen punten in je tekst. 😀
Is wat makkelijker te lezen met punten.
Kom op, 17 miljoen euro in deze tijd? Had gewoon een ander ontwerp gekozen en de 17 miljoen euro aan andere zaken besteed, bijv. verder verbeteren van IOS.
Zonde van het geld!
Rare zaak over die klok. Apple heeft een hekel aan kopieergedrag en nu doen ze het zelf. Ik neem aan dat ze hier van wisten want de designers zijn geen kleuters en weten heel goed wat ze ontwerpen. Waarschijnlijk hadden ze hier niet op gerekend of namen ze het voor lief. Alsnog pot verwijdt de ketel….