Goocheltruc met iPads om Zweedse hoofdstad Stockholm te promoten
Twee Zweedse goochelaars hebben een wel heel aparte act om hun hoofdstad te promoten. Ze gebruiken zeven iPads om in een korte tijd te vertellen wat er allemaal zo goed aan Stockholm is. De presentatie zit bijzonder goed in elkaar en je vraagt je af hoeveel voorbereiding hier in is gaan zitten. Zo ‘valt’ er bijvoorbeeld een brandende gloeilamp uit een iPad, wordt een foto vergroot op vier iPads tegelijk en komen heel wat Zweedse gezichten langs, die vertellen waarom ze zoveel van Stockholm houden. Het complete filmpje is hieronder te bekijken.
Het onderstaande filmpje is uitgevoerd door Step2 Communication tijdens MIPIM in Cannes. De twee goochelaars zijn Charlie Caper en Erik Rosales. Hoewel ze in het filmpje laten zien dat Stockholm een magische stad is, geldt dat ook wel een beetje voor de manier waarop ze het vertellen.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=53_qvMQfvOE
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 5 reacties