Reacties voor: Grote storing bij iTunes Store trof vannacht 20 procent van gebruikers
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Ik vraag me af wie de Ict beheer doet ? Wederom iemand uit India of mogen de Amerikanen dit wel zelf doen? Zijn de westerlingen wel ergens goed voor behalve consumptie ??
Ik kon gisteren om 23:45 niets kopen of installeren. Na het wachtwoord een foutmelding met iets van url not found.
Zeker.
Westerlingen zijn heel goed in online zeuren.
@sdsmpie: Het lijkt me dat ze dat zelf doen, met eigen personeel vanuit het serverpark in North-Carolina. Op het moment van de storing waren ze in de VS nog gewoon wakker. En de IT-industrie in de VS is redelijk multicultureel, dus ja: er zullen vast een hoop Aziaten op die beheerafdelingen rondlopen.
Ik heb een mailtje gekregen. De volgende gegevens van uw Apple ID ******** zijn op 27/06/2013 bijgewerkt: Creditcard. De gegevens waren verdwenen. Ik heb mijn creditkaart gegevens opnieuw moeten ingeven. Heeft dit hiermee iets te maken?
@Jeroen De Bruyn: Ik had precies hetzelfde. Ik wilde iemand een app kadoo doen, waren mijn creditcardgegevens verdwenen. Moest het opnieuw invoeren.
@basj: Misschien ver gezocht, ik hoop dat mijn creditkaartgegevens niet gestolen zijn…
@Jeroen De Bruyn: Dat iemand ipv copy/paste cut/paste heeft gedaan…
Ik ga mijn transacties maar even in de gaten houden denk. Beter safe than sorry!
Vandaag weer het zelfde : krijg een mail binnen. De volgende gegevens zijn op 28/27…bijgewerkt Creditkaart. Gegevens weer verdwenen. Heb gebeld : moest mijn wachtwoord veranderen. Is wel heel vervelend omdat thuis met de kinderen 3 ipads, iphone, imac allemaal gekoppeld zijn aan 1 appelID account….
Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Bij apple dacht men dat iemand mijn wachtwoord zou kunnen hebben, apple beweert dat dit niet aan hun kan liggen, moet iemand extern zijn die dit verwijderd?? Kan ik toch moeilijk geloven…
Bij terugkomst van mijn vakantie op 27 juni wachtte mij een onaangename verrassing: een stuk of 20 in-app purchases van Clash of Clans, terwijl mijn kinderen nooit dergelijke aankopen doen. Direct Apple Support op de hoogte gesteld, ClashofClans verwijderd van de iPad1, mijn wachtwoord veranderd en mijn CreditCard ontkoppeld binnen mijn Apple-ID. Bekijk net mijn mail: weer een factuur van de iTunes store, Clash of Clans, zelfde bedrag. Is de facturering op hol geslagen daar?
Apple support aangaande facturering is nu, zondagochtend, niet beschikbaar. Heeft dit iets te maken met bovengenoemde storing.