Reacties voor: GYOYO-reisapplicaties: opnieuw fraude met Amerikaanse iTunes-accounts
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Misschien hadden ze dat vorige bericht beter niet aan de media verteld, het brengt mensen alleen maar op ideeën.
Het is toch niet mogenlijk om meerdere keren de zelfde app aan te schaffen? De tweede keer krijg je hem altijd gratis.
lezen valt echt niet mee voor sommige mensen. Het zijn verschillende regio’s in China maar dezelfde app. Als je goed kikt zie je in iedere regel een andere regio.
Zucht
ik gebruik dit programmaatje om mijn uitgaven te checken en te bekijken. ook handig voor als je wilt zien welke applicaties je al gekocht had, en nu gratis kan herinstalleren..
http://wetfish.de/
altijd die chinezen..
als het phishing is kun je er niet veel aan doen, behalve een token ofzo, maar dat is toch wel erg dat dat voor iTunes er moet zijn..
Dit is ook een reden waarom ik mijn iTunes account niet gekoppeld heb aan een bankrekening ofzo iets. Koop gewoon een iTunes card en dan kan je weer een tijdje applicaties kopen! Ook al wordt ik dan gehackt… Dan kunnen ze maar aan bepaald bedrag gebruiken (15 euro in mijn geval!).
Ga ik denk ik ook maar doen. ik heb mijn bankrekening aan click and buy, maar wat jij zegt lijkt me verstandiger nu ja !
Lekker imago voor apple trouwens
Is het nou toeval dat er de laatste tijd zoveel negatief nieuws en commentaar is, of zijn we gewoon allemaal op zoek naar leedvermaak? Ik heb het wel een beetje gehad met “nieuws” over niet goed werkende antennes, in de fik vliegende toestellen en misbruik van iTunes-accounts.
Ik begrijp heel goed dat jullie gewoon je werk te doen door ons van zoveel mogelijk feiten op de hoogte te stellen, ongeacht positief of negatief. Echter begin ik me te irriteren aan de negatieve sfeer die de laatste tijd rond deze site hangt.
Ik moet het hier helaas mee eens zijn. Dat er problemen is een feit, en dat moet verteld worden(dus dit ongeval ook), maar ik vind dat er laatst alleen maar negatief nieuws is. Er zijn niet veel reviews meer, de laatste tijd, en ander interesant nieuws.
Ten tweede wordt er wel heel veel waarde gehecht aan het feit dat zogenaamd ‘Steve’ mailtjes terug stuurd naar klanten. Heeft iemand ooit nagecheckt of dit wel meneer Steve is? Of dit wel is op naam van Apple wordt gezegd?(eerlijke vraag). Want het is nu een beetje verwarrend wat wel officeel door het bedrijf wordt gezegd en wat niet.
But that’s just me.:)
On topic: Dit moet maar snel verholpen worden. Lijkt me niet zo leuk voor diegene die naar China willen gaan en eigenlijk dus dan een slechte app kopen(helemaal in dit geval.)
Precies, bedoel, waar blijven de volgende delen van de iPhone 4-reviews? Daar kijk ik veel meer naar uit dan naar slap geleuter over stickers voor je antenne.
Er zijn, als je alleen positief nieuws kan hebben, heel veel andere sites met Apple nieuws……
@Pete: Uit dit argumentloze bericht leid ik af dat je mijn eerste bericht niet gelezen hebt.
de eerste keer dat ik ‘gezucht’ wordt! î– wat heerlijk dat er mensen zijn die opletten!
Ik ben een slachtoffr! Meer dan6 eur vn mn itunes!
Hoi Babos, is het de bedoeling dat je op deze site,
je wachtwoord van je Itunes account moet invullen?
om zo je gegevens te zien te krijgen?
als dat zo is , lijkt mij dit juist fout, basis tegen Phishing is vul nooit je wachtwoord op een vreemde site,
en hoe heet deze site wetfish.de???
met het word Fish in de url, klinkt als Phishing ……
dus dan hebben ze bij fish.de de account naam en wachtwoord….. (en wat er verder mee gebeurdt ???)
of zie ik dat verkeerd? ben ik te wantrouwig?
Oke, Bedankt Jean-Paul
ga ik hem zeker proberen
@Melvin:
Slecht nieuws is ook nieuws.
@Melvin – Bij de introductie van de iPhone 4 lijkt er gewoon bovengemiddeld veel te spelen en ook deze App Store-problemen zijn van de laatste tijd. Wij doen gewoon verslag van hetgeen er speelt en kiezen er niet voor om alleen de hallelujah-verhalen te plaatsen, maar ook de minder positieve verhalen. Het is aan jou of je die verhalen wilt lezen, maar wij zijn niet bijzonder op zoek om alleen de negatieve verhalen uit te lichten. Het is jammer als dat zo lijkt, want het is feitelijk maar een klein deel van ons recente nieuws. Het merendeel is neutraal of zelfs positief.
Jammer dat je Gonny’s review gelijk diskwalificeert als ‘slap geleuter’, maar die mening mag je uiteraard hebben. Het volgende deel van het iPhone 4-review wordt geplaatst als het klaar is. Niet eerder, niet later. Het review is nog niet afgerond en we gaan niet een willekeurig blaatverhaal online zetten. We willen zelf graag op een goede manier ons eigen testoordeel vellen, zeker gezien de issues die momenteel spelen.
We schrijven gemiddeld 10-12 nieuwsberichten per dag voor een zeer grote groep van gemiddeld meer dan 100.000 bezoekers per dag. We kunnen het onmogelijk iedereen naar de zin maken, dus zoeken dagelijks naar de best mogelijke mix en zijn verder ook afhankelijk van het nieuwsaanbod. Vervelend dat er dan de laatste tijd weinig leuk nieuws voor jou bij zit. Hopelijk is dat in de toekomst weer anders.
@Berry – Het programmaatje controleert gewoon de inhoud van je Mobile Applications folder. Het is niet nodig om je iTunes gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Je wantrouwen is voor deze applicatie (die ik zelf ook heb geïnstalleerd op mijn Mac) dus niet terecht.