Reacties voor: GYOYO-reisapplicaties: opnieuw fraude met Amerikaanse iTunes-accounts

De Chinese ontwikkelaar WiiSHii heeft fraude met iTunes-accounts gepleegd. Slachtoffers zagen dat ze ongevraagd tientallen versies van de GYOYO-reisapplicaties hadden aangeschaft.

Reacties: 21 reacties

  1. Misschien hadden ze dat vorige bericht beter niet aan de media verteld, het brengt mensen alleen maar op ideeën.

  2. Het is toch niet mogenlijk om meerdere keren de zelfde app aan te schaffen? De tweede keer krijg je hem altijd gratis.

  3. Origineel geplaatst door Remon
    Het is toch niet mogenlijk om meerdere keren de zelfde app aan te schaffen? De tweede keer krijg je hem altijd gratis.

    lezen valt echt niet mee voor sommige mensen. Het zijn verschillende regio’s in China maar dezelfde app. Als je goed kikt zie je in iedere regel een andere regio.

  4. Origineel geplaatst door Remon
    Het is toch niet mogenlijk om meerdere keren de zelfde app aan te schaffen? De tweede keer krijg je hem altijd gratis.

    Zucht

  5. ik gebruik dit programmaatje om mijn uitgaven te checken en te bekijken. ook handig voor als je wilt zien welke applicaties je al gekocht had, en nu gratis kan herinstalleren..

    http://wetfish.de/

  6. altijd die chinezen..

    als het phishing is kun je er niet veel aan doen, behalve een token ofzo, maar dat is toch wel erg dat dat voor iTunes er moet zijn..

  7. Dit is ook een reden waarom ik mijn iTunes account niet gekoppeld heb aan een bankrekening ofzo iets. Koop gewoon een iTunes card en dan kan je weer een tijdje applicaties kopen! Ook al wordt ik dan gehackt… Dan kunnen ze maar aan bepaald bedrag gebruiken (15 euro in mijn geval!).

  8. Origineel geplaatst door Maarten
    Dit is ook een reden waarom ik mijn iTunes account niet gekoppeld heb aan een bankrekening ofzo iets. Koop gewoon een iTunes card en dan kan je weer een tijdje applicaties kopen! Ook al wordt ik dan gehackt… Dan kunnen ze maar aan bepaald bedrag gebruiken (15 euro in mijn geval!).

    Ga ik denk ik ook maar doen. ik heb mijn bankrekening aan click and buy, maar wat jij zegt lijkt me verstandiger nu ja !

    Lekker imago voor apple trouwens

  9. Is het nou toeval dat er de laatste tijd zoveel negatief nieuws en commentaar is, of zijn we gewoon allemaal op zoek naar leedvermaak? Ik heb het wel een beetje gehad met “nieuws” over niet goed werkende antennes, in de fik vliegende toestellen en misbruik van iTunes-accounts.

    Ik begrijp heel goed dat jullie gewoon je werk te doen door ons van zoveel mogelijk feiten op de hoogte te stellen, ongeacht positief of negatief. Echter begin ik me te irriteren aan de negatieve sfeer die de laatste tijd rond deze site hangt.

  10. Origineel geplaatst door Melvin
    Is het nou toeval dat er de laatste tijd zoveel negatief nieuws en commentaar is, of zijn we gewoon allemaal op zoek naar leedvermaak? Ik heb het wel een beetje gehad met “nieuws” over niet goed werkende antennes, in de fik vliegende toestellen en misbruik van iTunes-accounts.Ik begrijp heel goed dat jullie gewoon je werk te doen door ons van zoveel mogelijk feiten op de hoogte te stellen, ongeacht positief of negatief. Echter begin ik me te irriteren aan de negatieve sfeer die de laatste tijd rond deze site hangt.

    Ik moet het hier helaas mee eens zijn. Dat er problemen is een feit, en dat moet verteld worden(dus dit ongeval ook), maar ik vind dat er laatst alleen maar negatief nieuws is. Er zijn niet veel reviews meer, de laatste tijd, en ander interesant nieuws.

    Ten tweede wordt er wel heel veel waarde gehecht aan het feit dat zogenaamd ‘Steve’ mailtjes terug stuurd naar klanten. Heeft iemand ooit nagecheckt of dit wel meneer Steve is? Of dit wel is op naam van Apple wordt gezegd?(eerlijke vraag). Want het is nu een beetje verwarrend wat wel officeel door het bedrijf wordt gezegd en wat niet.

    But that’s just me.:)

  11. On topic: Dit moet maar snel verholpen worden. Lijkt me niet zo leuk voor diegene die naar China willen gaan en eigenlijk dus dan een slechte app kopen(helemaal in dit geval.)

  12. Precies, bedoel, waar blijven de volgende delen van de iPhone 4-reviews? Daar kijk ik veel meer naar uit dan naar slap geleuter over stickers voor je antenne.

  13. Er zijn, als je alleen positief nieuws kan hebben, heel veel andere sites met Apple nieuws……

  14. @Pete: Uit dit argumentloze bericht leid ik af dat je mijn eerste bericht niet gelezen hebt.

  15. Origineel geplaatst door Flex
    Origineel geplaatst door RemonHet is toch niet mogenlijk om meerdere keren de zelfde app aan te schaffen? De tweede keer krijg je hem altijd gratis.

    Zucht

    de eerste keer dat ik ‘gezucht’ wordt!  wat heerlijk dat er mensen zijn die opletten!

  16. Ik ben een slachtoffr! Meer dan6 eur vn mn itunes!

  17. Origineel geplaatst door babos
    ik gebruik dit programmaatje om mijn uitgaven te checken en te bekijken. ook handig voor als je wilt zien welke applicaties je al gekocht had, en nu gratis kan herinstalleren..http://wetfish.de/

    Hoi Babos, is het de bedoeling dat je op deze site,
    je wachtwoord van je Itunes account moet invullen?
    om zo je gegevens te zien te krijgen?

    als dat zo is , lijkt mij dit juist fout, basis tegen Phishing is vul nooit je wachtwoord op een vreemde site,

    en hoe heet deze site wetfish.de???
    met het word Fish in de url, klinkt als Phishing ……

    dus dan hebben ze bij fish.de de account naam en wachtwoord….. (en wat er verder mee gebeurdt ???)

    of zie ik dat verkeerd? ben ik te wantrouwig?

  18. Oke, Bedankt Jean-Paul

    ga ik hem zeker proberen

  19. @Melvin:
    Slecht nieuws is ook nieuws.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.