Reacties voor: Het verhaal achter X-Plane: 7 dagen zweten op het Apple-hoofdkwartier in Cupertino

Apple had voor het Let's Rock-evenement een aantal leuke games nodig. De ontwikkelaars van Laminar Research kregen een week om op het hoofdkwartier van Apple de flightsimulator X-Plane te maken. Maar Jobs vond het spelletje uiteindelijk te sloom.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 6 reacties

  1. Het is een hartstikke leuke Flightsim geworden en dat ik een week gedaan?

  2. Het is dan natuurlijk ook een port… Maar toch, knap gedaan.

  3. Dit is gewoon een goed speelbare, grafisch prachtige, voor een mini-console verbijsterend goede flightsim geworden. Heb hierdoor weer m’n interesse in het volledige spel leven ingeblazen en de MacOSX versie online gekocht. Was na versie 7 afgehaakt, maar ben nu weer helemaal hooked.
    …En dat gezever over 11 september… Jeez, ik ben jarig op 11 september (ja echt), ga toch ook niet Bin Laden de schuld geven dat ‘ie mijn verjaardag voor de rest van m’n leven heeft vernaggeld?
    @iphoneclub: leuk verhaal Hou wel van dit soort topics.

  4. Ik vind de flightsim echt super, en dan nog in 7 dagen gemaakt!
    WAUW!

  5. Wow! niet verwacht dat ze zulke dingen zo snel konden maken.. echt fantastisch werk..

    @ sashimi.. ik weet wat het is om op 11 september jarig te zijn, een vriend van mij is dan ook jarig, maar die denkt er net zo precies over 😉 nog gefeliciteerd :p

  6. Wat is dit nu weer ?
    Moeten we 11 sept de wereld stil zetten voor de Amerikanen ?
    Is dat niet precies wat Oom Bin altijd gewild heeft ?
    Bracht hij die vliegsimulator misschien uit?
    Omdat die vliegscholen nu wakker geworden zijn ?
    Is hij daarmee ook al tot het Apple hoofdkwartier doorgedrongen ?

    Ik kan het allemaal niet meer volgen !!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.