Hi Voicemail: voicemail in willekeurige volgorde beluisteren met nieuwe iPhone-app (Update: offine)

KPN Hi heeft de Hi Voicemail-app uitgebracht, waarmee je visual voicemail bij Hi kunt gebruiken. Je kunt de voicemailberichten in willekeurige volgorde beluisteren en per contact een boodschap inspreken.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

hi voicemail appHi heeft een aparte iPhone-app uitgebracht om je voicemail te beluisteren. Daardoor wordt het mogelijk om een soort visual voicemail te gebruiken, zoals klanten van T-Mobile al gewend zijn. Het betekent dat je je voicemails niet in een vaste volgorde hoeft te beluisteren, maar een lijst krijgt met binnengekomen boodschappen. Bij elk bericht staat het nummer en eventueel de contactpersoon. Je bepaalt zelf in welke volgorde je de berichten wilt beluisteren en je kunt ze ook ongelezen weggooien. Door op de naam of het nummer te tappen beluister je het bericht.


kpn hi iphoneJe kunt daarna terugbellen of een sms versturen naar de contactpersoon. De voicemails worden een halfjaar bewaard. Het beluisteren kost niets: geen belminuten en ook geen MB’s aan data. Eén van de leukere functies is dat je zelf een begroeting kunt inspreken, die per contact verschillend mag zijn. Zo kun je voor je vrienden of je geliefde een grappige boodschap inspreken en voor alle andere contactpersonen een zakelijke tekst.

De app is een alternatief voor het voicemailmenu (1233), dat volgens Hi nogal traag is. Het beluisteren van voicemail via de app gaat sneller en is handiger. Om de app te kunnen gebruiken heb je een KPN Hi-abonnement en een Mijn Hi-account nodig.

Downloaden: Hi Voicemail (gratis)


Update 13:30 uur: Hi Voicemail is inmiddels weer offline gehaald door Hi. De oorzaak zouden problemen met de app zijn.
Hi Voicemail - problemen

Hieronder kun je de verklaring van @HI_Webcare lezen.

Uitleg van HI Webcare

https://twitter.com/hi_webcare/status/237897019136565249
https://twitter.com/hi_webcare/status/237897143065669633
https://twitter.com/hi_webcare/status/237897218248552449
https://twitter.com/hi_webcare/status/237897281309921280
https://twitter.com/hi_webcare/status/237897577566195713
https://twitter.com/hi_webcare/status/237897689038196736

Informatie

Laatst bijgewerkt
21 augustus 2012 om 15:04
Onderwerp
Categorie
Providers

Reacties: 17 reacties

  1. nice! Nu hopen dat Vodafone het ook snel oppakt 🙂

  2. Geweldig dit! Helaas ben ik geen klant van Hi maar dit soort dingen zijn voor mij wel redenen om over te stappen.

  3. Inderdaad lijkt me een leuke app. En waar blijft Vodafone? Of is dit ook alleen voor nieuwe abbo’s! ;(

  4. kan niks vinden in de store, en ook klikken op de link heeft geen zin, omdat ik een foutmelding krijg.

  5. Ik zie ‘m niet in de App Store staan. Nog even wachten dan maar..

  6. Voicemail wat is dat?

  7. Krijg net een smsje dat de app offline is gehaald omdat deze niet af was. Wat een onzin zeg!

  8. In de belgische store staat hij nog nie

  9. Jammer dat deze app niet (meer) in de store staat! Zou een echte goede toevoeging zijn geweest!!!

  10. Ben net van T-Mobile naar KPN gegaan en hoop dat die laatste deze app ook overneemt. VVM was altijd een handige optie namelijk.

  11. Zojuist inderdaad een melding gekregen dat de dienst weer offline is gehaald omdat de app nog niet af zou zijn.

    Oude voicemail wel opnieuw moeten instellen aangezien deze uitgeschakeld was (hoewel er in het bericht werd vermeld dat dit binnen 4 uur zou worden teruggezet).

    Daarnaast krijg je opnieuw bericht indien de dienst weer beschikbaar is.

    P.s. Berichten worden verstuurd vanaf een 06 nummer. Dus geen ‘Hi!’ afzender.

  12. De Hi Voicemail App is vanochtend per ongeluk live gegaan. Deze versie van de App was helaas nog niet klaar voor gebruik. We zijn namelijk nog druk bezig om problemen (bugs) op te lossen en de opties nog beter te maken. De App is inmiddels offline gehaald en niet meer beschikbaar in de Appstore. Over een paar weken gaan we de definitieve versie uploaden. Degene die de App toch hebben gedownload zijn benaderd en hun voicemail zal worden teruggezet naar de standaard Hi Voicemail. Sorry voor het ongemak en nog even geduld alsjeblieft.

  13. Wellicht is er een verband met de problemen omtrent de MijnKPN-app? Zie Tweakers en mijn tweet.

  14. Hi, de prima werkende provider met goed bereik, ik zit er al een tijdje.
    Maar de specifieke nadruk op JOU en JIJ als je ze aan de lijn hebt is zeer irritant, de internet bundel die niet synchroon loopt met de belbundel is niet handig en in 2 jaar tijd 5 keer een foutieve faktuur is ook vrij onwenselijk, zeker als je steeds een maand moet wachten op verrekenen.

  15. @SnijdeA: Het is een jongeren provider. Gek hè?

  16. Origineel geplaatst door Frank van Manen
    @SnijdeA: Het is een jongeren provider. Gek hè?

    Dat is prima, en jou en jij zeggen is ook prima, maar de nadruk die ze er op leggen is irritant.
    Heb JIJ dat wel goed ingevuld, heb JIJ al dat geprobeerd, mag ik JOU vragen om dit en dat etc etc.
    Zeer irritant.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.