Reacties voor: Bekijk Apple’s eerste HomePod-reclamespotjes

Bass, Beat, Distortion en Equalizer zijn de vier eerste HomePod-reclamespotjes van Apple. Bekijk ze hier!
Lees het complete artikel → Bekijk Apple’s eerste HomePod-reclamespotjes
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Ik heb er al 1 besteld in wit
    Ben benieuwd
    Want heb het hele huis al vol met echo,s en Alexa
    En die werken super
    We wachten af
    Heb er wel zin aan om de HomePod te proberen

  2. Een doorbraak….. gaan we weer.

  3. Hoge prijs …. gaan we weer 🤗

  4. Wat ik wel opvallend vind is dat Apple vooral/alleen maar de geluidskwaliteit van de homepod wil benadrukken. Vloggers en anderen mogen een uurtje met een homepod spelen….om vervolgens enkel een oordeel te geven over de geluidskwaliteit. Zou je de site van Apple niet hebben gelezen zou je bijna gaan denken dat de homepod enkel een “draadloze” speaker is…een iPod met een speaker.

  5. @Carel: Spijker op zijn kop. Ze proberen zich duidelijk daarmee te onderscheiden tov Google en Amazon. Dan ook is de prijs niet overdreven duur, afgaand op de kwaliteit van de speaker. Beter dan de Sonos 1, las ik al.

  6. Slechte reclamespots, ze hadden beter een mooie reclamespot gemaakt met de functies en features van het toestel, niet zoiets met enkel de naam die wat geanimeerd is…

  7. Origineel geplaatst door Mark
    @Carel: Spijker op zijn kop. Ze proberen zich duidelijk daarmee te onderscheiden tov Google en Amazon. Dan ook is de prijs niet overdreven duur, afgaand op de kwaliteit van de speaker. Beter dan de Sonos 1, las ik al.

    Als Apple fan schreeuw ik alleen nog om een betere assistent want laten we eerlijk zijn siri is lang niet zo goed als Google Assistent. Staat ver op nummer 1 wat betreft slimmigheid en herkenning. 2e is alexa en siri duidelijk derde 🙁.

  8. Reclames van Apple worden steeds vager. Als je vaak Apple blogs leest zoals ik dan snap je wel wat een HomePod is, maar een collega van me van 45 ziet de reclame net en vraagt wat dat voor ding is… Reclame is toch juist om een grotere doelgroep te bereiken?

  9. Zolang ze geen Spotify ondersteunen zie ik totaal geen reden om te kiezen voor een HomePod.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.