De kwartaalcijfers FQ4 2022 zijn binnen en dat betekent dat we weer flink in de uitspraken van CEO Tim Cook en CFO Luca Maestri hebben zitten graven. Welke interessante uitspraken zijn niet te missen en wat valt er te concluderen uit de cijfers?
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 2 reacties
Walden
Ha, nu begrijp ik dat Apple wel moet overgaan tot advertenties toelaten waar het maar kan. Anders redt Tim het niet de zaak draaiend te houden.
Flupke
Nogal logisch dat de iPad Air geen nieuw design kreeg. Is redelijk recent nog gedaan. Jaar ervoor toch? Ze hadden beter de iPad Pro een design refresh kunnen geven, zeker gezien de prijs stijgingen. De minimale upgrade heeft in ieder geval mij voor het eerst een oud model (12.9 pro 2021) doen kopen. Meerwaarde van het 2022 is nihil en de prijsstijging staat me ook niet aan.
Ha, nu begrijp ik dat Apple wel moet overgaan tot advertenties toelaten waar het maar kan. Anders redt Tim het niet de zaak draaiend te houden.
Nogal logisch dat de iPad Air geen nieuw design kreeg. Is redelijk recent nog gedaan. Jaar ervoor toch? Ze hadden beter de iPad Pro een design refresh kunnen geven, zeker gezien de prijs stijgingen. De minimale upgrade heeft in ieder geval mij voor het eerst een oud model (12.9 pro 2021) doen kopen. Meerwaarde van het 2022 is nihil en de prijsstijging staat me ook niet aan.