Reacties voor: Gebruikers ervaren problemen bij iCloud-upgrades, mogelijk tijdelijke storing

Gebruikers kunnen momenteel hun iCloud-abonnement niet meer aanpassen door problemen met iCloud. Bovendien ontvangen gebruikers een mail over stopzetting van het 50GB-abonnement. Wat is er aan de hand?
Benjamin Kuijten | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Ik kreeg om 13:56 inderdaad ook zo’n mail dat het abonnement van m’n dochter (via mijn account) was stopgezet en niet automatisch werd verlengd.

  2. Ik kreeg mail dat mijn 200gb stopgezet is!

  3. Bij mij is gistermiddag nog het 50GB abonnement gefactureerd, dus het lijkt mij sterk dat ze hier mee stoppen.

  4. Bij mij doet tie het weer. En bij andere mensen?

  5. Origineel geplaatst door Rednose
    Bij mij is gistermiddag nog het 50GB abonnement gefactureerd, dus het lijkt mij sterk dat ze hier mee stoppen.

    Bij mij is dit ook het geval.

  6. Net medewerker uit Cork Apple gesproken. Was hun technische fout, zei hij. Maak je geen zorgen, mocht desondanks het abo per ongeluk zijn opgeheven, dan worden de bestanden nog 1 mnd opgeslagen. Als alles weer in orde is, krijgen we een bericht. Pffff…

  7. Origineel geplaatst door Desley
    Bij mij doet tie het weer. En bij andere mensen?

    Yep, hier ook weer.

  8. Zou het daardoor ook kunnen dat mijn agenda plots niet meer synchroniseerde met mijn andere toestellen?

  9. Ik kreeg een mail dat mij 1 jaar abonnement op Apple music per direct beëindigt word zonder een verklaring en nu weet ik ook waarom.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.