Onze reparatieservice iCulture Repair is vanaf vandaag compleet vernieuwd! De website is flink onder handen genomen en heeft een nieuw uiterlijk gekregen, dat helemaal van deze tijd is. Je kunt iCulture Repair voortaan vinden op het nieuwe adres repair.iculture.nl. Maar er is nog meer verbeterd.
Nieuwste toestellen, gerepareerd binnen 1 dag (als jij dat wilt)
Alle nieuwe toestellen, inclusief de iPhone 6 en iPhone 6 Plus, zijn nu opgenomen in de lijst zodat je voor alle iPhone-reparaties nu supersnel terecht kunt. De shop kan zelfs na ontvangst binnen één dag je smartphone repareren en retourneren, dankzij de One Day Service. Naar wens kun je er zelfs voor kiezen het toestel bij je thuis op te laten halen. Natuurlijk kun je ook terecht voor je iPad-reparatie of de reparatie van je iPod touch.
Nu ook Mac-reparaties
Nog een verbetering, is dat je nu ook je Mac kunt laten repareren bij iCulture Repair. Zelfs oudere modellen zoals de iMac G5 staan er gewoon bij. Via de nieuwe zoekfunctie vind je snel de gewenste reparatie.
iCulture Repair houdt je op de hoogte
iCulture Repair is een service die wordt verleend door onze partner Smartphonerepairs/PDA Parts. Natuurlijk krijg je de service die je gewend bent van een iCulture-partner. iCulture Repair is een erkend UNETO VNI reparatiebedrijf en geeft 6 maanden garantie op reparaties. Ze werken alleen met volledig gecertificeerde monteurs en je blijft via e-mail steeds duidelijk op de hoogte van het reparatieproces. Er wordt altijd gebruik gemaakt van kwalitatief hoogwaardige onderdelen. Kortom: voor een reparatie die je niet zelf kunt uitvoeren ben je bij iCulture Repair aan het juiste adres! En nog belangrijker; door een reparatie bij iCulture Repair uit te laten voeren steun je onze werkzaamheden en maak je projecten zoals onze website en vernieuwing van onze iCulture-app mogelijk.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
De afbeeldingen op de site kloppen niet, zo staat er een foto van een iPhone 5s bij de iPhone 6 plus.
(Red.) Wordt gefixt.
Kan ik door jullie mijn Mac ook laten upgraden? Bijvoorbeeld een SSD in een 27 inch iMac?
Heel interessante optie
Alleen heb ik een drietal vragen die er niet bijstaan (o.a. FAQ)
1. Kun je je toestel/ ipad/mac ook brengen? immers als hij zoekraakt/kapot gaat tijdens het vervoer naar de werkplaats, krijg je hooguit 50 euro terug van tnt
2. bij de FAQ staat: “Wij zijn dan ook verantwoordelijk voor verlies of diefstal in het retourproces” betekent dit dat dat iculture niet verantwoordelijk is voor schade bij vervoer naar de klant?
3. bij de mogelijkheden van reparatie is er al een beperkte voorselectie (vooral bij de macs) dat betekent dat je zelf al de diagnose moet stellen. Terwijl niet altijd bekend zal zijn wat het probleem is. Kun je ook met onduidelijke problemen het product laten repareren ?
(Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
Doen jullie ook Apple Watch reparaties? Ik wil van watch OS 2 beta graag terug naar watch OS 1 😉
Het zou handig zijn als jullie een kleine filmpje konden maken hoe het bij jullie repair-centers gesteld is. Of van het proces na dat je een iDevice hebt aangemeld.
Het geeft me dan ook iets van vertrouwen mee, aangezien jullie dure reparatiekosten. Laat me zien dat jullie beter zijn dan de eerst volgende Turkse telefoonwinkel(niet racistische bedoelen, het is alleen zodat meestal dat soort personen zo iets beheren) hier om de hoek.
Ik wil namelijk me iPhone 5 batterij vervangen en me iPod Touch 4G home-button vervangen maar ik ben nog aan het twijfelen. Deze reparaties kosten bij jullie totaal 128 euro nog exclusief verzending terwijl ik bij een Turkse telefoonwinkel alles kan laten doen voor 50 euro maar dan weet ik dat alles op amateur niv. is gedaan en dan heb ik de kans dat ik een miskoop heb gedaan.
(alle antwoorden via onze partner)
Dit is inderdaad mogelijk. Alleen is het een behoorlijk prijzig proces. Als je kunt aangeven wat je specifieke wensen zijn qua upgrade dan kan onze partner een offerte voor je opstellen (zie mailadres op repair.iculture.nl).
Als voorbeeld: 256GB uitbreiding kost je €259,- en 500GB uitbreiding kost je €599,-. De prijzen zijn inclusief btw en arbeidsloon. Als je de harde schijf wilt laten vervangen gelden mogelijk andere prijzen.
Het is inderdaad mogelijk om je reparatie af te leveren bij een van onze servicelocaties. Wat je dan moet doen is online de reparatie aanmelden. Vervolgens kunt je met het reparatieformulier melden bij een van de servicelocaties.
Wij stellen de koerier aansprakelijk voor verlief of diefstal tijdens het retourproces. Dit is dus onze verantwoordelijkheid. En daar zal en hoort de consument dan ook nooit de dupe van te worden indien het zou voorkomen. Nu geef ik graag aan dat diefstal geen veelvoorkomend probleem is in onze belevenis.
Ja, zeer zeker! Het is altijd mogelijk om een klacht als onderzoek aan te melden. Wij doorlopen de aangemelde reparatie van A tot Z op klachten en komen dan bij je terug met een totale prijsopgave.
Een filmpje hebben we helaas op het moment niet, maar onze partner voert alle in-house reparaties uit voor partijen als NS.nl, de Politie, Essent, Veolia transport en meer grote bedrijven. Je kunt natuurlijk altijd – met ingevuld reparatieformulier – binnenlopen bij een van de vestigingen.
Er worden hoogwaardige onderdelen gebruikt lees ik, maar ik lees nergens iets over ‘originele onderdelen’. Houdt dit dan ook in dat jullie geen officiële Apple-serviceprodiver zijn? En dat hierbij ook mijn garantie bij Apple zelf vervalt (en ik niet meer bij hen terecht kan) zodra ik het glas van mijn iPhone 6 plus laat repareren?
@Sophie: iCulture Repair is geen officiële Apple-serviceprovider. Wij adviseren altijd reparaties onder garantie uit te voeren. Dit wordt ook duidelijk gemeld op elke pagina 🙂
Veels te duur man werkt iculture voor Apple ofzo lol
Als je scherm van iPad air 2 wil vervangen kan je beter paar tientjes bij leggen heb je weer een nieuwe.
Ik vind de prijzen veel te hoog
Een Tip voor mensen die een iPhone 6 willen laten repareren..
iPhone 6 ( scherm reparatie )
Apple store € 119,- /
iPhone 6 Plus
Applestore € 129,-
€ 229 ( iPhone 6 ) € 419 ( iphone 6 plus ) is diefstal, beetje jammer om zo geld te willen verdienen met een niet origineel scherm..
@Marco: Omdat Apple die schermen uiteraard veel goedkoper kan inkopen en ook het arbeidsloon op een andere manier kan verrekenen.
Overigens betaalde ikzelf destijds €240,- voor een nieuw scherm bij de Apple Store (iPhone 5S).
De prijzen die Marco noemt zijn correct!
Ik laat namelijk zelf het scherm van mijn iPhone 6 vervangen en dat kost €107,- Apple rekent voor de koerier €12,-
Aangezien de hoge prijzen die hier gehanteerd worden raad ik aan om zelf aan de slag te gaan. De handige mensen hier kunnen beter de losse onderdelen zelf kopen incl. een reparatiesetje. Leuk om te doen en ook nog eens stukken goedkoper. Ik bedoel, 229 knaken om een scherm te vervangen?! Wordt het uitbesteed aan de Apple Store ofzo?
Ik heb vorige week mijn scherm laten repareren bij de Apple store in A’dam. Via genius in de app een afspraak gemaakt, telefoon gebracht en een bakje koffie gedronken bij de Starbucks. Binnen een uur was die klaar en was ik 109€ kwijt. Ik behoud volledige garantie op het toestel ondanks dat die gerepareerd is. En… Er is nergens te wereld een repair shopje dat werkt met ORIGINELE onderdelen, Apple levert namelijk geen onderdelen aan derden…
Laat dus altijd je Apple device repareren bij de Applestore, je behoud garantie en je krijgt originele onderdelen.
Er is zelfs een optie om je toestel te laten ophalen door een koerier en voor twee tientjes extra krijg je een identiek leentoestel zodat je niet zonder hoeft. Binnen 10 werkdagen heb jij je gerepareerde toestel terug.
@Jean-Paul Horn
Misschien heb ik me zelf iets te hard uit gedrukt maar, er zit een onwijs verschil tussen de actuele prijzen en de prijzen van jullie reparatie service… ( € 100,- ) voor een scherm reparatie voor een iPhone 6.. Kan je dat uitleggen waar dat verschil in zit.. Ik ben daar wel benieuwt naar..
Lijkt mij een zinloze melding want ik zie slechts 3 locaties en allemaal op de lijn Rotterdam-Breda. Dus niet echt goed bereikbaar.
Waarom bieden jullie deze service dan, als jullie zelf zeggen dat het beter is om naar de Apple Store te gaan?!