Reacties voor: iCulture start nieuwe online shop in samenwerking met Coolblue

Coolblue en iCulture gaan samenwerking aan voor online shops voor iPhoneclub.nl en iPadclub.nl. Shop.iculture.nl is het adres voor al je iPhone accessoires, iPad accessoires en Apple hardware.
Jean-Paul Horn | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 53 reacties

  1. Ik ben al jaren een fan van Coolblue, dus SUPER!

  2. Ziet er goed uit, deze shop ziet er ook veel overzichtelijker, en daarom in mijn ogen, ook professioneler uit.

  3. Coolblue werkt perfect, zeer goeie, overzichtelijke website, supersnelle levering, ook bij ons in Vlaanderen.

    Goeie bal!

  4. Perfect!

    coolblue is overzichtelijk, super service,.. alles wat je maar wil.

    1 opmerking: als ik naar die url ga krijg ik een doorverwijzing aangezien ik vanuit België kom (wat normaal is)
    Maar kan niet klikken op de verdere link aangezien de url niet geldig is 🙂

  5. Coolblue staat wel goed bekend, zelf ook een keer iets besteld en dat ging ook goed.

    Maar kijk ik verkeerd of zijn iPhones boven de adviesprijs? 4S 16 GB kost bij Apple €599,-, en bij Coolblue €699,- ? iPads en iPods zijn wel normale prijs. Of is de prijs bij Apple tijdelijk lager dan normaal?

  6. Koop al jaren bij Coolblue. Ik denk dat jullie geen betere partner konden kiezen.

  7. @Patrick: Ik zie hetzelfde voor Apple TV (bij Coolblue EUR 119 ipv EUR 109). Ook een wireless keyboard, Magic tracpad, Magic mouse zijn duurder (EUR 75, ipv EUR 69).

  8. Sommige artikelen zijn behoorlijk prijzig o.a. de iTV en ook de Apple iPad 10W USB Power Adapter bij Coolblue €39.95 en bij Apple €29,-

  9. @Flieps: Dat zal wel zijn omdat Apple hoge inkoopprijzen heeft, en het winstmarge anders te laag zou worden. Maar zolang een artikel bij Coolblue duurder is dan bij Apple zelf, zullen de meeste mensen bij Apple zelf kopen.
    Aangezien Apple zich nu gewoon aan de Nederlandse garantie houdt, en we in Amsterdam een Apple Store hebben, maakt dat weinig verschil. Kan alleen zijn dat je als je direct bij Apple koopt eerst naar Amsterdam moet voor garantie.

  10. Ik mis de iphone 5 😉

  11. Voor de prijs moet je zeker niet bij coolblue zijn.
    Voor de service kan je geen betere shop vinden…
    Dus voor de prijs samen met de service is de shop top.
    (ik werk niet in die winkel, maar koop wel 99% van mijn “speelgoed” daar)

  12. @Patrick: Maar de prijzen van Apple producten zijn zo ‘standaard’. Dat is ook de reden dat ik het weet. Een keyboard, mouse, of trackpad kun je bij Apple en iedere reseller (mediamarkt, MyCom, Dixons) kopen voor EUR 69. Een prijs van EUR 75 springt er dan uit.

    Overigens heb ik in het verleden vaak produkten via Coolblue gekocht. TOPSERVICE!

  13. Ja en nu nog een nieuwe ipc app waar de pushberichten wel werkt 😛

  14. @huplahoi: @Flieps: Hoe meer service ze leveren, hoe duurder ze alles moeten maken. En iPhoneclub zal als je bij deze webshop koopt ook een bepaald % van de winst krijgen vanwege promotie.
    Dat zelfde doet iTunes trouwens ook. Daar krijgen nieuwssites ook geld vanwege de reclame. Daar is het 4 %, bij Coolblue zal het vanwege de hogere kosten een lager % van de productprijs zijn, of gewoon een % van de winst van die shop.
    Zonder zulke referall’s zouden nieuwswebsites zoals deze ook niet kunnen bestaan.

    @marvin: Ik denk dat ze eerst de websites iPhoneclub en iPadclub samenvoegen. Daarna zal de app aangepast moeten worden, misschien dat ze het dan oplossen.

  15. Ziet er goed uit en de collectie is zeer compleet te noemen!

    Ga zo door iPhoneclub!

    Overigens erg irritant dat je vanuit de iPc-app niet kunt uitzoemen op deze nieuwe site!

  16. Gefeliciterd met de samenwerking, Coolblue is een prima e-shop. Opm. site is niet geoptimaliseerd voor mobiel, niet vergroten veel scrollen. Toppie Deal voor jullie en ons!

  17. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is een webapp geen idee? Zeker als de doelgroep iDevice gebruikers zijn:)

    Verder ziet het er heel goed uit! Toch maar eens proberen.

  18. @Jean-Paul Horn: Er zijn al mobiele versies van iDeal bij bepaalde banken. ABN AMRO en Rabobank lanceren het van de zomer.

  19. De service van CoolBlue is prima maar de prijzen zijn wel erg hoog, alles staat voor advies verkoop.

  20. Ziet er prachtig uit, maar ik zal er nooit iets kopen!
    De prijzen zijn stukken hoger/advies prijs van producten in vergelijking met andere (web)shops.

  21. Minpunt: werkt niet voor België. Nochthans zijn alle andere sites van CoolBlue werkzaam vanuit België.

  22. @Jean-Paul Horn: Vandaag bestellen, morgen in huis, daar heb graag wat extra voor over. En er zijn ook heel wat producten die wèl een duidelijk concurrentiële prijs hebben vergeleken met andere sites.

  23. Coolblue staat voor een hele goede service. De prijzen zullen vaak gelijk of net iets hoger liggen dan andere webshops.
    Tegenwoordig kies ik steeds vaker een goede service voor mijn €uros.
    Daarnaast hanteert Coolblue een 010- klantenservicenummer. Iets waar andere webshops nog wat van kunnen leren!
    Ik ga de shop toevoegen aan m’n favorieten.

  24. De keuze voor Coolblue is uitstekend. Ik heb in het verleden meermalen spullen besteld bij deze webshop en is gewoon altijd goed. Succes.

  25. Coolblue is wel aan de dure kant vind ik.

  26. Leuk idee, gefeliciteerd! 🙂 wat is voor klanten de meerwaarde t.o.v. direct via CoolBlue bestellen? Zijn de prijzen lager?

  27. Onlangs een nieuwe 4s gekocht.
    En overal langs geweest, nergens zo duur €100) meer als alle andere online zaken.
    Inclusief gewone winkels.

  28. Ik begrijp dat service ook geld kost, maar de prijsstelling van de iPhone 4s is echt heel vreemd. Ten eerste scheelt het zomaar een (paar) honderd euro met de Apple Store, maar ook een vreemd prijsverschil tussen de Black en de White versie.

    Dat is voor mij een show-stopper. ik heb alle vertrouwen in de service van Apple, evenzogoed in die van CoolBlue.

  29. Toevallig vorige week en deze week nog zaken meegedaan
    Ik kan alleen maar zeggen coolblue toppersssssss,behalve m,n 2e bestelling nog niet binnen,maar dat ligt waarschijnlijk aan post.nl

  30. Nou mooi! Heb gelijk maar even die Knomo Warwick laptoptas besteld. Al lang op zoek maar de ideale. Nu gevonden! En eh…iPhone club beetje helpen is altijd goed.
    Mijn ervaring met Coolblue is erg goed. Keurige en snelle informatie, update’s van verzending en inderdaad zelf tot halfelf ‘s avonds besteld (hoe doen ze het) de volgende dag in huis. Ook in de winkels (altijd prettig als er ook winkels van zijn) uitstekend geholpen. Goed plan dus iPhoneclub.

  31. Al zeer veel gekocht bij CoolBlue. Echt een shop zoals alle anderen ook zouden moeten zijn. Zeer goede service, snel, ook bij eventuele problemen helpen ze je graag. Grote stap vooruit volgens mij! Proficiat met de samenwerking!

  32. Goed bezig ga zeker een kijkje nemen!!
    (alleen jammer dat ze bijna altijd duurder zijn dan de concurrentie)

  33. Super!

  34. Jammer van iFoniq, was ik altijd zeer tevreden mee. Maar dat ben ik ook met Coolblue. Enige jammere vind ik dat deze site veel slechter aansluit bij de stijl van de iCulture(of Textopus in het algemeen, als dat nog bestaat..) websites.

  35. Ziet er prima uit die webshop 🙂

  36. Al jaren maak ik gebruik van Coolblue.
    Je kunt producten goed met elkaar vergelijken en ze hebben een ruim assortiment.
    En gegarandeerd heb je je bestelde artikel de volgende dag al in huis.

  37. Gefeliciteerd met de nieuwe site!

  38. Geen betere samenwerking mogelijk dan met Coolblue. Ik heb bij hun onlangs de BookBook case voor m’n iPhone in de avond besteld en de volgende ochtend lag het in m’n brievenbus. Gewoon top!! Ben ook nog even langs geweest op locatie in R’dam voor info en de service is ook super!! Snel en vriendelijk. Veel succes met de samenwerking!!

  39. Van harte gefeliciteerd, coolblue was normaal gesproken mijn adres voor mijn accesoires, in dit geval zal ik het via jullie gaan doen. Lees altijd met plezier de feeds op iphoneclub en ipadclub. En zit elk jaar klaar voor de keynotes bespreking. Als ik een klein bedrag extra moet betalen om jullie te steunen doe ik dat graag. Ga vooral zo door en nogmaals gefeliciteerd met de nieuwe samenwerking

  40. @Michel: Dat klopt maar uit ervaring weet ik dat dit prijsverschil meer dan opgevuld wordt door de service die ze leveren. Niet moeilijk doen over terugsturen/omruilen en je kan altijd terecht met vragen/opmerkingen en daar krijg je dan ook een serieus antwoord op.

  41. Wat voor ‘n rol speelt iPhoneclub hier nou in? Behalve dat hun naam boven de shop staat en ze een deel van de verkoop opstrijken (en de prijzen daardoor wellicht ook wat hoger zijn)?

    Gewoon pure interesse. De prijzen maken mij niet uit, zou er toch nooit wat bestellen.

  42. @Ruben: De prijzen zijn exact hetzelfde als wanneer je rechtstreeks bij Coolblue koopt, dus dat maakt geen verschil. Check het anders zelf even. We dwingen niemand om via shop te kopen, het is meer een kwestie van het ons gunnen.

  43. ***** wat een prijzen.

  44. Ik vind het jammer dat IPC de dure coolblue prijzen aanhoud. In plaats daarvan zou IPC juist goedkopere prijzen moeten rekenen voor haar lezers. Jammer, een gemiste kans.

  45. De 3TB time capsule is dan weer goedkoper dan de standaard Apple prijzen. 449,- ipv 479,-

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.