iCulture-shoppartner Coolblue opnieuw beste webwinkel en beste service
Coolblue is bij de Thuiswinkel Awards opnieuw uitgeroepen tot de beste webwinkel van het jaar, net als vorig jaar. Coolblue versloeg daarmee Bol.com en KLM. De jury prees de winkel voor de “obsessieve en escessieve focus op het blij maken van klanten”. Coolblue-directeur Pieter Zwart noemt het liever het “verwonderen van klanten” met extra goede service. Coolblue ging gisteravond ook aan de haal met de prijs voor het beste logistieke proces heeft en de prijs voor de webwinkel die de klant het meest centraal stelt. Coolblue verzorgt sinds een aantal maanden de iCulture Shop (zie aankondiging). We willen onze shoppartner dan ook van harte feliciteren met deze mooie prestatie en voelen ons met de iCulture Shop dus ook een beetje winnaar.
Coolblue maakt nu automatisch kans op de European E-Commerce Award, die op 5 juni wordt uitgereikt in Barcelona. Ze strijden daarmee tegen andere online winkels uit heel Europa. Het bedrijf kan ondertussen een flinke prijzenkast vullen met awards als de Rotterdamse Ondernemersprijs, Entrepreneur of the Year Award en meerdere BeCommerce Awards. In Nederland introduceerde Coolblue de slogan “Vandaag besteld, morgen al in huis”. De besteltijd om de volgende dag geleverd te krijgen is sinds we de samenwerking zijn begonnen inmiddels opgerekt van 22:30 naar 23:59 uur ‘s avonds. Net als Bol.com heeft Coolblue gaandeweg het assortiment uitgebreid van consumentenelectronica naar gereedschap, huishoudelijke apparatuur, sport, tuin en meer. En net als Apple leggen ze de nadruk niet op prijsvechten, maar ze proberen vooral de beste te zijn.
De iCulture Shop is te vinden het linkje ‘Accessoires’ bovenin ons menu en via https://www.iculture.nl/go/coolblue/?original=/.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 7 reacties