Reacties voor: Van de uitgever: vernieuwde indeling homepage en nieuwssectie
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Wannee komt er een update van de app, deze stijl is nog van iOS 6
@David: Er is momenteel geen budget om een nieuwe/vernieuwde app te ontwikkelen. We hopen later dit jaar weer een volwaardige app te kunnen aanbieden.
Fijne update! 😀
Het was inderdaad (vooral op de iPhone) vervelend om steeds naar beneden te scrollen door die aanbevolen artikelen.
Toppie! 🙂
Meestal volg ik iculture via de app. Daar hecht ik dus meerwaarde aan. Is er dan niemand die voor jullie op een vriendelijke manier een nieuwe app kan bouwen?
Euh, misschien ligt het aan mij maar op mijn scherm is de site best wel onbruikbaar.
zie hier
als ik uitzoom maakt het de tekst te klein voor te lezen, en veel tekst wordt geknipt zoals artikelkopen bovenaan.
alles lezen in een smalle linkse kolom is voor mij wel een beetje schermverspilling en onprettig.
tips?
Heel blij met deze verbetering!! Top gedaan iculture!!!
@Jean-Paul Horn: Wanneer komt er een update dat je zonder telkens je Naam en je emailadres in te vullen wanneer je wilt reageren op een artikel?
@Hot12345: Dat zou al zo moeten zijn. Accepteer je alle cookies? Misschien een extensie die het blokkeert?
@Owen: Dat zou al verholpen moeten zijn, maar anders s.v.p. je cache nog eens legen of een hard-refresh doen. Mocht dat niet helpen duurt het maximaal een uur (cache) voordat het weer goed is.
Heerlijke update!
@Jean-Paul Horn: Nou, half… Het autovullen doet het namelijk. Het is niet automatisch al ingevuld voor je.
Dubbelklik en je klik je gegevens.. wat ik wil is juist dat het AUTOMATISCH al gelijk ingevuld is.
@Hot12345: Dat hoort ook op die manier te werken. Probeer het eens in een andere browser.
Ik hoop dat je in de toekomst op reacties kan reageren zoals ze dat op bijvoorbeeld tweakers ook doen. Verder zijn jullie top bezig hoor!
Ziet er top uit iCulture, sowieso blij met jullie! 😉
Is het inderdaad niet mogelijk om een geavanceerder commentaarsysteem te gebruiken? Dit is toch WordPress, of niet? Ik dacht altijd dat met plugins best makkelijk kan worden uitgebouwd. Desnoods is zelfs Disqus superieur ten opzichte van de status quo.
@Jean-Paul Horn: dat zij jullie vorig jaar ook al. De volgende stap is de iculture ap zelf
@Mano: Er is simpelweg onvoldoende budget momenteel. We kunnen er niets anders van maken. Er komen niet voldoende inkomsten binnen om de ontwikkeling van een nieuwe/vernieuwde app te rechtvaardigen, ook omdat de verdienmogelijkheden via een app veel lastiger zijn. Je kunt ons steunen door (veel) via onze speciale donatiepagina te kopen 🙂 (en als algemene opmerking voor diegenen die zich aangesproken voelen – geen adblockers te gebruiken)
@KALLT: Wij vinden dit reactiesysteem het fijnst en zien voorlopig geen reden dit te wijzigen.
Inderdaad, liever eens een app die meedraaid op je iPad.
En dat voor een iPhone/ pad site….
Wat mij betreft een zeer goede wijziging alleen heeft wat mij betreft de iphone app gewoon voorrang, dat moet toch jaren duren
Nu jullie app nog, zal wel een geldkwestie zijn, maar op de iPhone 6 plus lijkt het wel voor slechtzienden, kan echt niet meer. De site bekijk ik vrijwel nooit, de app daarentegen een aantal maar per dag.
Ziet er weer prima uit! Keep on the good work 🙂
@Jean-Paul Horn: Mocht ik in de komende staatsloterij trekking miljonair worden dan kom ik wel even langs om te praten over een appUpdate op het Rokin 😉
Voor nu blijven we aankopen doen via de donatiepagina.
Mogelijkheid om te doneren zonder iets te kopen?
Wel jammer van de uitblijvende App update. Ook ik kom nooit op de site net als velen van ons. En de site heeft net een update gekregen dus was het logischer geweest nu eerst de verouderde App te doen.
Maar ja het is jullie geld niet de mijne.
Doe nou alsjeblieft een keer een iPhone 6 app :S Ja, ik heb het artikel gelezen waarin jullie uitleggen waarom dat zo duur/moeilijk is, blabla… Dit is toch niet veel langer serieus te nemen?
Hoi iCulture,
Als vaste bezoeker ben ik blij met deze verbeteringen. Vooral het verplaatsen van de sectie vandaag aanbevolen naar de zijbalk is prettig. Dan valt mijn oog tenminste automatisch op het laatste artikel, maar kan ik nog wel de aanbevolen artikelen raadplegen. Super.
Ik hoop ook dat jullie op termijn een goed verdienmodel voor de app kunnen ontwikkelen. Lijkt me dat een aardig deel van de bezoeken via dat platform lopen.
Succes met de ontwikkeling van de site en goed dat jullie hier tekst en uitleg geven! 🙂
@Jean-Paul Horn: Misschien zou een poll een idee zijn om inzicht te krijgen in hoeveel lezers gebruik maken van de (intussen sterk verouderde) app en hoeveel de website raadplegen. Misschien dat hierdoor de prio’s wat kunnen verschuiven richting een app-update? Zelf gebruik ik uitsluitend de app om gewoon gemakkelijk een paar keer per dag het wereldnieuws over de Apple Watch tot me te kunnen nemen via m’n iPhone. De app werkt wel, maar begint intussen een beetje in verval te geraken. Misschien dat een app als ‘appmachine’ eea op goedkope wijze kan bespoedigen?
Ik vond het al zo bijzonder dat ik geen antwoord kreeg toen ik laatst een vraag stelde over chronologisch newsfeed via het contactformulier. Maar jullie waren achter de schermen gewoon retehard aan het werk.
Fijn ! Erg blij mee !
@Nathalie: Dan heb ik vermoedelijk je vraag gemist 🙁 Excuses daarvoor.
Voor mij geen nieuws eigenlijk want ik gebruik nooit de site.
100x beter. Eindelijk verlost van dat verschrikkelijke irritante uitklap deel.
Ook een hele opluchting is dat je direct in het nieuwsdeel kom en niet eerst altijd weer dezelfde artikelen te zien krijgt.
Dat vind ik zeer spijtig. Ik heb een enorme hekel aan jullie reactiesysteem. Automatische invulling van naam en e-mailadres heeft bij mij nog nooit gewerkt (Safari, ook getest zonder extensies). Werkt ook niet op mijn iPhone. Daarnaast moet misschien wel 1/5 van mijn reacties eerst door jullie worden goedgekeurd, zelfs die zonder links, terwijl ik toch echt altijd dezelfde gegevens gebruik. Ook mis ik citeermeldingen via e-mail (anders mis je dus als iemand op jou reageert, tenzij je zelf nog eens alle recente artikels naloopt) en heel soms zie ik zelfs helemaal geen reacties.
@KALLT: Accepteer je alle cookies? Je naam- en e-mailadres worden simpelweg opgeslagen in een cookie en deze wordt bij een volgend bezoek weer uitgelezen. Misschien kun je kijken of je dat cookie überhaupt binnenkrijgt? Meer uitleg lees je via deze link.
^ Edit van hierboven: dit werkt momenteel inderdaad niet goed vertelt Alex (dev) net. Vanaf maandag (en hopelijk eerder) zou het verholpen moeten zijn.
Een ander reactiesysteem betekent een veel lastiger integratie met onze app. Dat zou de ontwikkeling alleen nog maar meer vertragen. Ook moet er net een goede mobiele add-in beschikbaar zijn die ook nog eens langere tijd volledig ondersteund wordt. WordPress werkt *altijd* en gewoon out-of-the-box via hun eigen API.
Ik kan in de web-inspector van Safari zien dat er inderdaad cookies zijn geplaatst, maar de velden worden niet ingevuld. Geen verschil als ik extensies uitzet. Zelfs op Safari op mijn iPhone werkt het gewoon niet, ik weet niet waar het anders aan zou kunnen liggen.
@KALLT: Inmiddels zou dit weer goed moeten werken, met dank aan Alex die even een snelle fix heeft bedacht.
@Jean-Paul Horn: Misschien een idee om ook naar jullie speciale donatiepagina te verwijzen in de ‘disclaimer’ onderaan de artikelen, zoals jullie nu ook al naar het formulier voor (taal/spel)fouten etc. verwijzen? (Waarschijnlijk via een sjabloon voor jullie berichten zodat website èn app gelijktijdig meeliften? Linkje toevoegen en klaar is … Jean-Paul :-)) Ik heb zelf laatst per ongeluk toch weer iets direct op de site van één van jullie ‘doorlinksponsors’ besteld, af en toe een niet te subtiele herinnering aan jullie gesponsorde links zou mij iig welkom zijn :-0
@Alle lezers hier: Als je die speciale donatiepagina die Jean Paul noemt op een prominente plek tussen je favoriete webshops toevoegt aan de favorieten of bladwijzers in je browser(s) dan heb je weer recht van spreken over hoe iCulture het budget gaat besteden waar jij dan voortaan ook aan bijdraagt, zonder een cent meer te betalen 😉
Hoe de teller van het aantal berichten dat nieuw is op nul te zetten?Ondanks dat de berichten als gelezen zijn gekwalificeerd blijft de icon iculture doortellen. Nu inmiddels 156.