Broekenmerk Dockers gaat advertentie maken in games als iBasketball en iGolf. Gebruikers kunnen hun iPhone schudden om een dansje van een straatartiest te zien.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
sredlums
Hm.
Ik ken de betreffende spellen niet, maar ik mag toch hopen dat de beschrijving in de App Store al aangeeft dat er advertenties in de spellen verwerkt zitten?
Op de argumentatie van die marketingmanager valt nog wel wat af te dingen dunkt me; volgens mij zijn mensen die zitten te gamen in de stemming voor het soort entertainment dat dat specifieke spelletje biedt, en niet voor ‘marketing-entertainment’, hoe grappig/onderhoudend/innovatief dan ook.
Wanneer ik kies voor een puzzelspelletje ben ik ‘in een andere stemming’ dan wanneer ik kies voor een racespelletje…
boerke
Joepie, reclame… nu ook met schud
dave
leuk joh nog meer reclame.
Gerard
Het spel kost 4.99 euro en dan nog reklame er bij… Helemaal te gek. Ben blij dat ik het spel vanmorgen niet heb gekocht.
Hm.
Ik ken de betreffende spellen niet, maar ik mag toch hopen dat de beschrijving in de App Store al aangeeft dat er advertenties in de spellen verwerkt zitten?
Op de argumentatie van die marketingmanager valt nog wel wat af te dingen dunkt me; volgens mij zijn mensen die zitten te gamen in de stemming voor het soort entertainment dat dat specifieke spelletje biedt, en niet voor ‘marketing-entertainment’, hoe grappig/onderhoudend/innovatief dan ook.
Wanneer ik kies voor een puzzelspelletje ben ik ‘in een andere stemming’ dan wanneer ik kies voor een racespelletje…
Joepie, reclame… nu ook met schud
leuk joh nog meer reclame.
Het spel kost 4.99 euro en dan nog reklame er bij… Helemaal te gek. Ben blij dat ik het spel vanmorgen niet heb gekocht.