Reacties voor: IKEA overweegt ondersteuning meerdere huizen voor Home Smart-systeem

Makers beantwoorden vragen van gebruikers
Tijdens een vragensessie op Reddit hebben ontwikkelaars van het IKEA Home Smart team vragen beantwoord van gebruikers. Zo hebben de makers laten weten dat ze overwegen om de app te laten samenwerken met meerdere huizen.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 7 reacties

  1. Ze kunnen hun huidige systeem niet eens goed werkend krijgen.. amateurs

  2. Heb het zelfs in één huis al nooit goed werkend gehad, altijd maar weer connectie verlies, langzaam reageren, opnieuw pairen etc etc.
    Alle Ikea Tradfri spullen verkocht, wat een opluchting.

  3. @Michel: Je was me net voor… 😄

  4. Inderdaad, ik zou zeggen, kijk eerst eens of je het huidige systeem stabiel krijgt. Het is een drama nu. Ik werk zelf nu alleen nog met HomeKit, en heb de Tradfri app verwijderd ter voorkoming dat bij het per ongeluk openen het ineens gaat updaten.

    Overigens wel schandalig dat het echte technische Ikea personeel alleen vragen beantwoord via een forum, en een klant welke honderden euro’s heeft geïnvesteerd niet verder komt dan een bij Ikea bijverdienende huismoeder/vader die alleen maar zegt dat als iets niet werkt je naar de winkel kunt gaan om je geld terug te vragen.

    Overigens gaf ik ruim twee jaar geleden al aan dat er een backup moet komen voor alle gekoppelde producten. Heb zelf alles (op aanraden van het geweldige Ikea personeel) al meerdere keren moeten resetten. Enig idee hoelang je dan weer bezig bent om 40 Tradfri producten weer fatsoenlijk te laten werken……heeeel lang….

  5. Ik heb vanaf het begin Lifx lampen gekocht. Zijn niet goedkoop, maar als ik altijd maar lees dat de smart-home producten van Ikea vrijwel nooit werken is het mij die eenmalige uitgave (van de Lifx lampen/eve smart-home producten) meer dan waard. Geen extra bridge nodig en altijd direct response! Kan het iedereen aanraden, zeker voor de mensen die de Ikea spullen verkocht hebben 🙃

  6. Blij dat ik niet met de IKEA producten ben begonnen. Philips Hue kost het dubbele (op z’n minst) maar heeft in de afgelopen jaren geen echte issues gehad. Afgelopen weekend was ik nog bij IKEA en ik moet zeggen dat de verleiding wel groot is, aantrekkelijke prijzen, best veel keuze, handige buttons. Maar ik houd het maar bij andere niet elektronische spulletjes.

  7. @dafo: Die handige buttons heeft Hue ook.. niet te koop bij de reguliere winkels maar uitsluitend (vraag me niet waarom) van de eigen Hue website. Echt super blij mee!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.