De ING-app krijgt een nieuwe functie die je helpt om oplichters te ontmaskeren. De functie heet Check het Gesprek en laat je weten of je echt met iemand van de ING aan de telefoon bent.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
hans
Kan mij niet herinneren dat ik ooit door mijn bank ben gebeld, dus als er iemand spontaan belt die zegt medewerker van jouw bank te zijn dan is dat zonder enige twijfel een oplichter.
Pascal
Volgens mij is dat nu weer een ‘te kort door de bocht’-redenering. Alsof banken nooit telefonisch contact opnemen met hun klanten.
Freddy
Erg teleurstellend om te zien hoe ING de ervaring slechter maakt onder het mom van ‘de gebruiker beschermen’. Ze hebben de laatste tijd de meldingen voor gevaar/oplichting een steeds prominentere plek gegeven in de app zonder optie om deze permanent uit te schakelen.
Ik ben een tech-savvy gebruiker die zich heel goed bewust is van alle risico’s die met mobiel bankieren gemoeid gaan. Er zou een optie moeten zijn om de ‘dringende’ berichten op de home view en pop-up berichten permanent uit te schakelen.
Maurice Hollink
Ik ben al een keer of vijf gebeld door iemand van Bunq die zegt dat er verdachte activiteiten plaatsvinden op mijn rekening. Zodra ik zeg dat ik geen rekening heb bij Bunq hangen ze op.
Kan mij niet herinneren dat ik ooit door mijn bank ben gebeld, dus als er iemand spontaan belt die zegt medewerker van jouw bank te zijn dan is dat zonder enige twijfel een oplichter.
Volgens mij is dat nu weer een ‘te kort door de bocht’-redenering. Alsof banken nooit telefonisch contact opnemen met hun klanten.
Erg teleurstellend om te zien hoe ING de ervaring slechter maakt onder het mom van ‘de gebruiker beschermen’. Ze hebben de laatste tijd de meldingen voor gevaar/oplichting een steeds prominentere plek gegeven in de app zonder optie om deze permanent uit te schakelen.
Ik ben een tech-savvy gebruiker die zich heel goed bewust is van alle risico’s die met mobiel bankieren gemoeid gaan. Er zou een optie moeten zijn om de ‘dringende’ berichten op de home view en pop-up berichten permanent uit te schakelen.
Ik ben al een keer of vijf gebeld door iemand van Bunq die zegt dat er verdachte activiteiten plaatsvinden op mijn rekening. Zodra ik zeg dat ik geen rekening heb bij Bunq hangen ze op.