De ING heeft een update van de app uitgebracht, waarmee nieuwe klanten direct een rekening kunnen openen. Ook zijn er verbeteringen voor bestaande gebruikers, zoals afschriften downloaden en meer.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 5 reacties
BrutusNLD
“ABN AMRO ondersteunt dit via de eigen app”
…helaas alleen voor écht nieuwe klanten. Wanneer je toevallig al een product (in mijn geval hypotheek) bij ze hebt (gehad), werkt het niet meer en krijg je ruim een week na je digitale aanvraag een PAPIEREN afwijzing dat je naar kantoor moet komen…dat werd mij tenminste recent verteld toen ik na 45 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn had, omdat in die brief geen uitleg stond over de afwijzing. (OFF TOPIC)Wat een dramabank. Blij dat ik bij ING zit.
Johnnydebelg
Wat als iemand je documenten gebruikt buiten je weten ? Onder nul of geld wit wassen ?
MikedeM
@BrutusNLD: Dit is bij de ING niet anders. Als je al klant geweest bent óf andere producten hebt moet je alsnog langs het kantoor…
Rick
@BrutusNLD: Hier recent de overstap gemaakt van ABN naar ING. Had ik 20 jaar eerder moeten doen 👍
BrutusNLD
Origineel geplaatst door MikedeM @[BrutusNLD](#comment-868600): Dit is bij de ING niet anders. Als je al klant geweest bent óf andere producten hebt moet je alsnog langs het kantoor…
Daar heb ik bij andere banken geen ervaring mee, dus dat neem ik van je aan. Het is alleen echt onverklaarbaar. Ik had nota bene nog geen twee weken ervoor mijn hypotheek bij ABN omgezet naar een voor de bank veel risicovollere aflossingsvrije, en dat was geen enkel probleem om dat volledig digitaal te doen. Kwestie van een paar mailtjes. Je zou dus verwachten dat het voor iets simpels als een rekening makkelijker is als bestaande klant, dan als nieuwe klant.
“ABN AMRO ondersteunt dit via de eigen app”
…helaas alleen voor écht nieuwe klanten. Wanneer je toevallig al een product (in mijn geval hypotheek) bij ze hebt (gehad), werkt het niet meer en krijg je ruim een week na je digitale aanvraag een PAPIEREN afwijzing dat je naar kantoor moet komen…dat werd mij tenminste recent verteld toen ik na 45 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn had, omdat in die brief geen uitleg stond over de afwijzing. (OFF TOPIC)Wat een dramabank. Blij dat ik bij ING zit.
Wat als iemand je documenten gebruikt buiten je weten ? Onder nul of geld wit wassen ?
@BrutusNLD: Dit is bij de ING niet anders. Als je al klant geweest bent óf andere producten hebt moet je alsnog langs het kantoor…
@BrutusNLD: Hier recent de overstap gemaakt van ABN naar ING. Had ik 20 jaar eerder moeten doen 👍
Daar heb ik bij andere banken geen ervaring mee, dus dat neem ik van je aan. Het is alleen echt onverklaarbaar. Ik had nota bene nog geen twee weken ervoor mijn hypotheek bij ABN omgezet naar een voor de bank veel risicovollere aflossingsvrije, en dat was geen enkel probleem om dat volledig digitaal te doen. Kwestie van een paar mailtjes. Je zou dus verwachten dat het voor iets simpels als een rekening makkelijker is als bestaande klant, dan als nieuwe klant.